piątek, 21 stycznia 2011

6 odcinek Gwiazd Totalnej Porażki

Ranek 6:00
Chris:Zapraszam na eliminację!Wszystkich!Za 5 minut macie byc gotowi!
Po 5 minutach.
Chris:Chyba pierwszy raz się nie spóźniliscie.Dobra rozpoczynamy eliminację.
Gwen:Po co i nas budziłeś?
Chris:A co wy?Niby mozecie sobie pospac?
Chef:(niewiadomo skąd)Chris!!!(przyszedł)Jak wyglądam?
Chris:Nawet,nawet.Dobra,rozpoczynamy eliminacje..Ten kto nie dostanie pozłacanego mikrofonu, uda się do limuzyny przegranych, i nigdy już nie wróci.NIGDY!!!No chyba że skłamię^^A pozłacany mikrofon dostaje...Heather i Al,Dj,Beth,Justin,Noah...i...Owen.Eva wylatujesz!
Eva:Co?!Wrr...Głosowaliście na mnie?!
Wszyscy(oprócz Evy)Tak!
Eva:Jeszcze zobaczycie!Ja tu wrócę!!!
Courtney:Ciekawe jak?Nawet nie masz prawników.
Eva:Skąd wiesz że nie mam?!
Courtney:A co niby ty byś miała?
Eva:Chcesz się bić?!
Courtney:Nie chcę mi się teraz...
Eva:Boisz się!
Courtney:Wcale że się nie boję!
Chris:Eva...Wyleciałaś.Nara!Chefie lepiej weź ją.
Eva:Jeszcze tu wrócę!!!
Noah:Taa..Jasne.
Chris:Ok,pozbylismy się Evy.Zapraszam na śniadanie.
Trent:Świnstwo Chefa jesli sie nie myle?
Chris:Nie mylisz się.
Chef:Dziś zrobiłem coś pysznego.Pomidorówkę.
Bridgette:I tak tego nie zjem.
Owen: (je)pyyyyszneeeee..
Duncan:Owen dla ciebie wszystko jest smaczne.
Dj:(zaczyna jesc)Mmmm...Takie jakie robi moja ma..ma...mamusia!(placze)
Wszyscy juz jedzą.
Po śniadaniu.
Chris:Dziś lecimy do Marizonkowii.(Ten kraj jest zmyslony)
Lindsay:Lecimy dawać koncerty?
Chris:Nie!
Courtney:Nie ma zadnej Marizon coś tam.
Chris:Marizonkowia jest!(wyjmuje scenariusz i mapę)Tu jest napisane że Marizonkowia leży koło Australii.
Geoff:Kto ci pisał scenariusz?
Chris:Starzyści świętej pamięci.I Chef.Może mu się znowu cos przysniło.No dobra lecimy.Wsiadajce do samolotu.
Heather:Ale po co mamy wsiadac jesli i tak nigdzie nie polecimy!
Chris:A z kąd wiecie że nie polecimy.
Noah:Wiesz Harold wczoraj mi mówił że przejrzał ten niby samolot i zobaczył że nie ma on ani silnika,ani żadnego steru, to jest tylko podruba samolotu zrobiona z metalu.
Chris:Eeeee...No dobra...Ale i tak wsiadajcie.
Noah:Ale znowu stracimy trzy lub cztery godziny...Chociaż mozemy leciec.(szeptem do Owena)Przynajmiej będziemy miec czas wolny.
Już wszyscy są w samolocie
Chris:Słyszałem i widziałem co mówiłeś Noah,czyżbys zapomniał?Wszędzie są kamery...A i nie będziecie miec czasu wolnego,poczytam wam o stworzeniach które żyją w ...w Marizo..w Marizonkowii.O!
Cody:Ciekawe jak zrobią te coś.
Chris:Słuchajcie mnie.W Marizonkowii żyją dziwne zwierzęta takie jak np.Miciraka(pokazuje zdjecie)
Może miec nawet do 5 metrów wysokosci,roślinorzerna,ma w sobie coś z myszy i raka  i jeszcze coś tam innego ma.Następne zwierzę to Nosoma.(pokazuje zdjęcie)
Noah:Haha!Krzyżówka nosorożca z czymś tam?
Chris:A dokładniej nosorożca z cmą.Jest jeszcze więcej takich zwierząt.Nosoma ma coś w sobie nie tylko z nosorożca i cmy.Ma jeszcze inne części ciala z innych zwierząt.Może miec nawet 7 metrów.Wiecie co?Niechce stracic mojego pięknego głosu.Więc niebędę wam czytac.(ktos do niego mówi cos przez słuchawkę w uchu)Tak...No dobra...Słuchajcie mnie ,muszę wam jeszcze przeczytac o jednym zwierzęciu ponieważ  starzysci mi przypomnieli o najstraszniejszym zwierzęciu.O Zambunim.
Lindsay:Brzmi strasznie.
Izzy:Izzy zna Zambuniego.
Chris: (do Izzy)Ale te zwierzęta są zmyślone Izzy.
Izzy:Ale go znam.
Chris:Znasz go?
Izzy:Tak.
Chris:No to jak wygląda?
Izzy:Jest brązowy ma z 10 metrów wysokosci, jest izzorzerny.
Owen: Izzy,odgryzł ci coś?
Izzy:Nie, ale się dobierał do Izzy.
Chris:Jeszcze raz ci powtarzam Izzy nie ma zadnego Zambuniego!!!
Izzy:No ale ja go znam!
Chris:Ugh!(sarkazm)Dobra,dobra znasz go.Zambunii nie żywi się Izzy...Tylko jest mięsożerny.Wysiadamy!!!
Wszyscy wysiedli.
Wszyscy:Wow!
Lindsay:Ale tu jest pięęęęęknie.
Courtney:Ale jak wy to zrobiliscie przez niecałe dwie godziny?!
Chris:Chef się postarał,chyba dostanie wypłatę...Chociaż nie ,nie dostanie^^
Chef:(przyszedł)Jutro ja prowadzę program dlatego że ktoś przyjeżdża.
Cody:Kto?
Owen:Blaineley,moja dziewczyna?
Wszyscy:(oprócz Owena)Masz dziewczynę?!
Owen:Nie, tak zgadywałem...
Chris:Nie i nie.Sam niewiem.Chefie ,kto przyjedzie?
Chef: (na ucho do  Chrisa)
Bridgette:Hmmm...Ciekawe kto?
Chef:Zobaczycie ,a i wiecie ze ja jutro prowadzę program z kimś kto przyjedzie, będzie u nas gościł przez trzy, cztery odcinki.Zobaczymy...
Duncan: (sarkazm)Hura!
Chris:Kurcze, weźcie mi nie przerywajcie co?!...Dzięki!A dzisiejsze zadanie będzie polegało na tym by...
Lindsay: (niewiadomo skąd)Aaaaaaa!!!
Tayler:Lindsay, gdzie jesteś?!...Lindsay?!
Owen:Aaaa!!!Ktoś porwał Lindsay!Jeszcze ja zginę!!!Aaaaaa!!!
Chris:Eeee...Dzisiejsze zadanie miało byc takie byście..ale nie ma Lindsay,więc ktora druzyna pierwsza ją znajdzie wygra coś...
Cody: A ty Chris,wiesz gdzie ona jest?
Chris:Szczerze?To niewiem...Ale przecież wszędzie są kamery,zaraz zobaczę.To idźcie jej szukac,mozecie się rozdzielic...A i uwazajcie na zwierzęta...
Noah:Ale one są nie prawdziwe.
Chris:No tak ,ale ci którzy się dadzą im złapac będą brac udzial w eliminacjach.Więc lepiej nie dajcie się zlapac.A teraz jazda!Szukac jej!Najlepiej będzie jezeli sie rozdzielicie.
Wszyscy się rozdzielili.
U Owena.
Owen:Lindsay!!!Liiiiiiiindsay!!!Gdzie jesteeeeeś?!
Ktoś:Wrrrrrraaauuu!!!
Owen:Aaa!!!To te zwierzę ,gdzie ono jest?!Aaaa!!!
Z krzaków wychodzi Nosoma.
Owen:Dzień dobry...Yyyy...Czy to przebrany pies?
Nosoma:Hau,hau.
Owen:Grzeczna Nosoma...(pogłaskał ją)
Chris: (nagle wyszedł z krzaków)Owen,złapała cię.
Owen:Ale mnie nawet nie ugryzła...
Chris:Ale ty ją dotknąłeś.Chodź za mną do willi.
U Duncana
Duncan:Hej!!!Lindsay!!!Ej co to jest?(podniósł z ziemi coś podobnego do jakiegoś młota)Strzeszcie się mnie wy mutanty.
Chris:(przez megafon)To nie mutanty,Duncan!Wiem gdzie jest Lindsay.Mała podpowiedź.Jest w miejscu na literkę "J" i według mnie jest tam strasznie.
Tayler:Widziałeś się z nią?
Chris:Nie,ja nie mam zamiaru tam wejśc.Szukajcie dalej!
U Courtney
Courtney:Dobra,Chris mówił że się tego boi,na literę "J".Hmmm...Jama,jaskinia?Dobra idę najpierw do jaskini.
U Geoffa
Geoff:Lindsay!!!Ale ona jest faaajna...O nie Geoff,nie,nie nie, jesteś z Bridgette.Kurcze co się ze mną dzieje?
U Alejandra
Alejandro:Lindsay!!!To ja Alejandro!Gdzie jesteś!?O jama, lisa?Spróbuje wejsc.(wszedł)Dobrze ze nie ma tu nikogo.
Lindsay:To ty takler?
Alejandro:Nie ,to ja Lindsay,Alejnadro.
Lindsay:Ooo..Cześc Alejandro.
Alejandro:Lindsay,gdzie jestes?
Lindsay:Tu na dole przy tej Micirace czy czymś tam.
Alejandro:Straszny stwór?
Lindsay:nie.On jest milutki.
Alejandro:Idę do ciebie.(jest juz przy niej)Lindsay, dotknął on cię.
Lindsay:Tak.
Alejandro:Dziwne że ta przebrana świnka morska cię tu wciągneła.
Lindsay:Nie,ona mnie tu nie wciągneła.
Alejandro:A kto cię wciągnął?
Lindsay: Niewiem,chyba Chef...
Alejandro:Aha.Chodźmy do Chrisa.
Przyszli do Chrisa.Byli tam też Owen,Noah,Heather i Sierra.
Chris:O.Lindsay, znalazłaś się.
Alejandro:Ja ją znalazłem.
Chris:Lindsay,dotknął cię ten Miciraka?
Lindsay:Tak
Chris:No to w dzisiejszych eliminacjach bierze udział:Owen,Noah,Heather,Sierra i Lindsay.(przez megafon)A wygrana drużyna to Marni Aktorzy.Wygraną są...
Dj:Eliminacje?
Chris:Nie,będziecie mieli przewagę w jutrzejszym zadaniu.A teraz idźcie na obiado-kolację.Jutro eliminację.A wy kochani widzowie głosujcie na
Owena
Lindsay
Noah
Sierrę
Heather.
Głosujcie na dwie osoby.Jutrzejszy odcinek prowadzi Chef.A teraz ja idę się odświeżyc.Pa!



Głosujcie na dwie osoby ; D !

12 komentarzy:

  1. Zastanawiam się przy wyborze między Sierrą, a Owenem, ale chyba jednak Sierra...;D;D
    Pozdrawiam ;**
    Ps:Super odcinek, czekam na next !

    OdpowiedzUsuń
  2. Sierra albo Noah, ale pójdę za Daisy i głosuje na Sierrę.
    Asia127

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm sorry Sierra.Bye, bye. Głosik na nią

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja też na Sierrę! Czekam na następny odcinek, ciekawe kto przyjedzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny odcinek, głosuję na Sierrę
    Pomocy! Ratunku! Niedługo impreza, a ja nie mam co na siebie włożyć! Wymyśl dla mnie czadowy strój.
    więcej szczegółów: pamietnik-courtney-obozowiczki.blog.onet.pl notka "impreza"

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie osoby?? No to przepraszam, jeszcze głosuję na Noah

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też na Noah jako drugą osobę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Głosuje na heather i Lindsay
    Owen i Noah są za śmieszni żeby ich wyrzucić xD
    Nicola

    OdpowiedzUsuń
  9. Głos na Noah i Lindsay.

    Ulka ; ]

    OdpowiedzUsuń
  10. Nara Heather!Heather i Noah.Pa pa!
    Niech Heather odpadnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Zuza. Jak chcesz być Courtney na moim blogu to podaj tylko E-mail.

    OdpowiedzUsuń