środa, 5 stycznia 2011

1 odcinek Gwiazd Totalnej Porażki.

Chris:Siema, ten sezon będzie miał dziwną nazwę ponieważ wymyslil ją Chef.
Chef:Słyszałem!!!
Chris:Powiedział że ja nie umiem wymyślac nazw i dodał że…Nie powiem tego…Lecimy przeciez w telewizji…Dobra , a nazwa brzmi tak…Ech…Fajni Piosenkarze I Aktorzy Totalnej Porażki.Ahhh!!!Dobra Chefie zmieniam nazwę:Gwiazdy Totalnej Porażki.
Chef:Gwiazdy Totalnej Porażki?!Hahahaha Chris jak ty coś palniesz , moja nazwa tego sezonu była o wiele lepsza od twojej.
Chris:Yyyy…Jak tak uwazasz?Dobra zapraszam na Gwiazdy Totalnej Porażki!!!
LeShawna:Wow.
Linsday:Ale tu jest pięknie.
Katie i Saide:Łiiiiii!!!!
Courtney:Ja mam ładniejszą willę.
Gwen:Oh, nie przechwalaj się tak.
Courtney:A co?Zabronisz?
Gwen:Niewazne.
Chris:A więc 4 sezon Totalnej Porazki.A więc , spędzicie tu dwa miesiące zaraz podziele was na druzyny.Mialem zamiar was oprowadzic ale mi się niechce , pokaze wam tylko pokoje, w których macie spac ,o i pokaze wam stołówkę, wktorej będzie przyrządzał jedzenie oczywiście…
Wszyscy:Chef???!!!
Chris:Czytacie mi w myslach ^^?Będziecie mogli się wyzalic w garderobie zwierzeń.A teraz podzielę was na druzyny:
Pierwsza drużyna:
Katie
Saide
Beth
Heather
Harold
Dj
Alejandro
Eva
Noah
Tayler
Owen
Justin
Wy będziecie beznadziejni aktorzy.
A wy
Courtney
Bridgette
Duncan
Geoff
Gwen
Sierra
Cody
Ezekiel
Trent
Lindsay
LeShawna
Izzy
Wy będziecie marni piosenkarze.
Eva:Dziwne te nazwy.
Chris:Chef wymyslil je w zamian za to ze podczas eliminacji będzie nosil sukienki ,spódniczki itp.
Wszyscy:Hahahaahaahahaha!!!
Chris:Dobra , koniec tych wygłupów idziem do waszych pokoi.Chodźcie za mną.
Wszyscy poszli za Chrisem na górę, Chris pokazał dośc długi korytarz, a po lewej i prawej stronie było kilka drzwi.
Chris:Słuchajcie mnie uwaznie.W kazdej kawalerce , bo w nich będziecie mieszkac nie moza mieszkac chlopak i dziewczyna.Zrozumiano?Sami się podzielcie jak będziecie spac.Macie 15 minut.
Po 15 minutach.

LeShawna:Już Chris.A więc:Ja mieszkam z Gwen , Courtney z Bridgette,Eva z Izzy, Lindsay z Beth ,Katie z Saide i Sierra z Heather.
Chris:Ok.A u was chłopaki?
Noah: Ja mieszkam z Owenem, Duncan z Geoff’em, Alejandro z Justinem, Harold z Taylerem, Ezekiel z Cody’m a Trent z Dj’em.
Chris:Super ,mam dla was dobrą wiadomosc.Dziś nie będzie zadania.
Wszyscy:Tak!!!
Chris:A teraz idźcie spac.Do swoich ślicznych kawalerek.
Chris i Chef:Hahahahahhahaha!!!
Sierra:Domyślam się, będzie u nas totalny bajzer?
Chris:Może ; D.
Wszyscy weszli do swoich kawalerek ,było tam okropnie, coś śmierdziało, różne rzeczy walały się po podłodze.
Ezekiel:Co za ohyda!
Cody:Wiesz co Chris, spadam z tąd!
Sierra:Jeżeli spadasz to ze mną do mojego domku(Przytuliła Cody’ego.)
Cody:Ok. zostanę.
------------------------------------------
W kawalerce Bridgette i Courtney
------------------------------------------
Courtney:Wiesz co?Zdaje mi się ze Duncan czuje cos do Gwen.
Bridgette:Gwen mi mowila ze ona i Duncan są tylko przyjaciółmi.
Courtney:Ach…Dobra niewazne…Dobranoc Bridgette.
Bridgette:Dobranoc.
------------------------------------------
W kawalerce Owena i Noah
------------------------------------------
W środku nocy.
Owen:Jeeeeeeeeeeeeeeeeśc!!!
Noah(Do siebie.)Nie dosc ze pierdzi przez calą noc to jeszcze krzyczy.
Chris:Uczestincy nie wiedzą że jutro będą eliminację.Heh.Wszyscy są zagrożeni..Oooo będzie się dzialo.Zapraszam już jutro na Gwiazdy   Totalnej    Porażki!!!
Chef(Krzyczy jak baba.)Gdzie jest moja miniówka???!!!
Chris:A Ty jak zawsze musisz mi popsuc końcówkę?!
__________________________________________________________________
Już pojutrze nowy odcinek , sory ze był taki krótki. Postanowiłam że nie będę odcinków dodawac w czwartki bo leci „Totalna porażka w traaaaasieeeee”x D
Pa ; ]

5 komentarzy:

  1. O, no, odcinek świetny. : ) Na serio, czytałam . x D

    PS. Możesz podać GG w komentarzu na moim blogu? : ) Z góry Ci dzięki. ^^


    SySia z Total-Drama-Drama.Blog.Onet.Pl : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ^^ Coraz lepiej Ci idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odcinek, fajnie piszesz, tylko postaraj się trochę lepiej. ^^ Nazwy drużyn rozwalają :-)
    najgorętsza fanka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne :))) ja tez pisze bloga ale to nie sa odcinki ... ale moze sie podkusze kiedy totalna porazka w trasie sie skonczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiste mam nadzieje że swatasz gwen z duncanem !!! ha haa i że duncan dalej bedzie męczył harolda ;))) najwieksza fanka D&G

    OdpowiedzUsuń