piątek, 7 stycznia 2011

2 odcinek Gwiazd Totalnej Porażki

Chris:Witamy w Gwiazdach     Totalnej    Porażki!Za chwilę eliminację…Chefie, ubrales się już?
Chef:Prawie!
Chris:Dobra, można już obudzic nasze „gwiazdy”; D.
Chef:Już , jak wyglądam?
Chris(Sarkazm)Super.
          Ranek godz 6:00
Chris(Przez megafon)Wstawac!!!
Chris(już normalnie x D, do Chefa)Czemu się nie budzą?Coś chyba zepsuty jest ten megafon?
Chef:Nie jest zepsuty,nie umiesz się nim posługiwac.(Zabral Chrisowi megafon)Wstawac nędzne robale!!!!!!!
Chris:Aaaaa!!!!Chefie!!!!Coś mi pyklo w prawym uchu!!!!I słabo słyszę!!!
Chef:(Walnął go w glowę)Lepiej ; D?
Chris:Chefie!!!!!O…Wiesz pomoglo…Ooo i przyszly nasze spiochy.
Alejandro:Kolo trochę za wczesnie…
Izzy:Co?Za wczesnie , chyba za późno!!!
Eva:Wiem już na co stac Izzy o 3:00 rano!!!
Chris:Dobra, koniec tego gadania, słuchajcie mnie ; D.
Tayler:No dajesz!
Chris:Dzięki.Za chwilę będą eliminacje.
Wszyscy:Co???
Ezekiel:Kolo to nie możliwe, ja na pewno odpadnę pierwszy.Zawsze tak jest…
Po 5 minutach.
Ezekiel:Zawsze ja!!!Nie mogła pierwsza wyleciec Courtney ,lub Bridgette ,albo Beth.Tylko ja!?
Courtney:Czemu wymieniles dziewczyny?
Ezekiel:Bo baby są słabe.
Dziewcznyny:Coś ty powiedział????!!!!
Ezekiel(Chowa się za Chrisem i Chefem)Nie, nie nic.
Eva:Jeszcze się doigrasz…Wrrrr…
Chris:Ok,dziś wybór należy do mnie.
Duncan:K****!
Chris:Duncan chcesz wyleciec?
Duncan:(Przewrucil oczyma.)
Chris:No i tak ma być ; D.Chefie gotowy jesteś?
Chef:Tak.
Chef wychodzi:
Wszyscy:Hahahahahha!!!
Chris:Ok., rozpoczynamy eliminacje.O zapomniałem wam powiedziec coś o eliminacjach…A więc:eliminacje będą się odbywac w Sali Balowej, ten kto nie otrzyma błyszczącego mikrofonu wylatuje.
Harold:Ale jak i gdzie?
Chris:Chcesz się przekonac?
Harold:Nie , dzięki.
Chris:Więc nie przerywajcie mi!Chef was będzie odprowadzac do limuzyny przegranych, i tam odjedziecie prosto do domu.Wszystko ZROZUMIANIE!?
Wszyscy:Tak!
Chris:To chodźmy do Sali Balowej.
W Sali balowej:
Chris:Wiecie co?Nie chce mi się gadac.Mikrofon dosta…
Owen:Da się go zjeśc?
Chris:Tak!Mikrofon dostajesz ty Owen, Bridgette,Courtney,Duncan,LeShawna, Goeff… Trent,Gwen…Katie…
Saide(Płacze)
Chris:Ty też Saide.
Katie i Saide:Łiiiii!!!
Chris:Bo się rozmysle!Mikrofony dostają również:Lindsay,Tayler … Cody, Izzy , Heather,Harold ,Dj,Sierra,Alejandro,Noah,Beth,Eva.A ostatniego dostaje…Justin!
Ezekiel:Tak jak mówiłem ja zawsze pierwszy!
Chris:Chefie idz go odprowadz!
Ezekiel;Dojdę sam!
Chef:Ej!
Chris:Możecie spac jeszcze godzinę i…
Cody:Ta kawalerka jest tylko dla mnie.Tak!
Chris:Jeżeli będziesz mi sprawal klopoty zamieszkasz z Sierrą.
Sierra:Łiiii!!!!
Chris:To idzcie spac ,za godzine was obudzę.
Po godzinie
Chris(Przez megafon)Wstawac lenie za 5 minut przed basenem.
Po półgodzinie wszyscy są nad basenem.
Chris:Znacie znaczenie slowa 5 minut?!
Dj:No, jeżeli KOMUS nie chcialo się nas oprowadzic…
Chris:Znacie tę gwiazdę.Dziś będzie mowa o Tiffany Amis!(Ta postac jest oczywiście zmyslona x D)
Lindsay:To jest ta super piosenkarka ,kocham jej piosenki.
Courtney:Lindsay, to aktorka.
Lindsay:Coś ci się chyba pomylilo Courtney.
Courtney:I kto to mówi!?
Chris:Ciiicho!Dziękuję.Pamietacie jak Tiffany w hotelu ktos otrul?
Beth:No raczej.
Katie:Pisali o tym wszędzie!
Duncan:Otrujesz nas!?
Chris:Yyyy…Nie….Czemu tak myslisz?; D.A tak na serio będziecie jedli  zarcie  ,ten kto zje co mu kaze zyska nietykalnosc na 2 odcinki.
Courtney:Już to wygralam!
Noah:A jeżeli będzie remis?
Chris:To dwoje uczestnikow będzie mialo nietykalnosc.Pierwsze danie to : „Wigilijny barszcz czerwony z uszkami”
Owen:Mniam…
Chris:A tak na serio :zamiast uszek będą świnskie uszy,zamiast barszczu będzie cola w proszku pomieszana z wodą.Więc zaczynamy jesc!
Gdy Chris mówił co jest na serio Courtney zastawiła uszy dłonmi.
Chris:Nie zjadł Harold, Katie i Saide i Bridgette,Bridgette nie zjadła bo jest przeciez wegetarianinką.
Chris:Następne danie to…
Courtney i Duncan:(Zastawili dłonmi uszy)
Chris:Nastepne danie to: „Klopsiki w sosie”A tak na serio klopsiki to kupy psa ,które Chef zgniotl wczoraj.A sos to sos ^^.Jedzcie!
Chris:Nie zjadł Justin,Tayler,Cody,Lindsay,Eva i Owen ; O.Owen czemu nie zjadłeś?!
Owen:Ten sos był nie dobry…
Chris:Ale to był najzwyklejszy sos!Następne danie to „Grochówka”
Geoff:Zwyczajna grochówka?
Chris:Tak.
Trent:Serio?
Chris:Taaaaaaak!!!!!
Pozostali:Aha.
Chris:Nie zjadła Beth, Gwen, Leshawna.Wiedzialem ze nie zjecie ^^.
LeShawna:Nienawidzę grochówki.
Gwen i Beth:Bleee.
Chris:Zostało was 10.Następne danie ,a raczej picie to „sok jabłkowy”a tak na serio to chyba kazdy się domysla co to jest ; D.
Noah:Czemu to jest takie zólte?
Chris:Heh.^^Zdrowie!
Chris:Ok., nie wypił…Co?!Została tylko Courtney,Duncan i Noah?!Chyba zasłoniliscie znów uszy co?!
Duncan:Może…
Chris(Zaczyna mówic).
Courtney,Duncan i Noah:(Zastawili uszy.)
Chris:A następne danie i ostatnie to „Kebab”A tak na serio w środku ma różne rzeczy…Ciasto jest normalne.
Zaczeli jesc.
Chris:Noah nie zjadł przykro mi kolo.
Noah:(Zwymiotowal na buty Chrisa)Mi tez przykro.
Chris:Aaaa!!!Chefie zaraz będziesz cos czyscił!!!Dobra idzcie do pokoi.Głosowanie będzie jutro raniutko^^.Courtney i Duncan mają nietykalnosc przez dwa odcinki.
Owen:A gdzie śniadanie , obiad i kolacja?!
Chris:Chefowi nie chciało się zrobic.
Owen:Dlaczego?!Dlaczego?!
Chris:To było wasze sniadanie obiad i kolacja.^^
_________________________________________________________
Wiem ,wiem Courtney i Duncan no ale to moje dwie ulubione postacie. Pa ; ]

3 komentarze:

  1. Super odcinek mam pytanie ,kiedy będziemy mogli głosować??????????

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeeeeeeeeeeeeaaaaaaaahhhhhhhhh!! Superowy odcinek!!! Potrawy były bardzo ciekawe ^^ W kolejnym odcinku postaraj się nie robić zbyt dużo emotikonów.
    pozdrawia najgorętsza fanka :*
    Ps. Ja też uwielbiam Duncana i Courtney

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za to nienawidze Courtney!!!!!!
    Gwen jest boooska największa fanka G&D

    OdpowiedzUsuń