niedziela, 9 stycznia 2011

3 odcinek Gwiazd Totalnej Porażki

Chris:Elo ludzie,dzisiejszy program poprowadzi Chef,ja muszę się odswiezyc...
Chef:Zapraszam na śniadanie, a później na eliminacje.
___________________________________________________________________________
W stołówce, już po sniadaniu.
Chef:Chcielibyście dostac mikrofony co?!
Courtney:Ja i tak dostanę
Duncan:Ja też.
Chef:A mikrofony dostają:Duncan,Cour…Wiecie co nie chce mi się gadac .Mikrofonu nie dostaje Saide.
Katie i Saide(Płaczą)
Katie:Ja nie opuszcze saide.
Saide:A ja nie opuszcze katie!
Chef:Więc obie wylatujecie!
Katie i Saide:Łiiiii!!!!
Chef:Odprowadzę was.
Katie i Saide:Nie dzięki.
Chef:Czemu nikt nie chce żebym go odprowadzal?!Dzisiejsze zadanie będzie pole…
Cody:Yyyy…Gdzie jest Chris?
Chef:Powiedział ze musi być piękny więc pojechal do spa.A więc dzisiejszym zadaniu trochę się nabiegacie ^^
LeShawna:Wiesz co Chefuniu?Nie mam zamiaru biegac!
Chef:LeShawna się prosi o więcej, dobrze.
LeShawna:Ugh!
Chef:Ciiicho!Słuchajcie mnie!Dziś będzie biegać, będziecie dzialac druzynowo.Chodzi mi o sztafetę.
Sierra:Zdaje mi się że w tym sezonie nie mielismy wyko…
Chef:Nie mieliscie ,ale muscie!Jasne!?
Wszyscy:Tak.
Chef:Po prostu nie mielismy pomyslu na nazwę sezonu.
Courtney:Ale w naszych drużynach,nie wyszyscy pobiegną, nie ma tylu osób.
Chef:To ci którzy nie chcą biegac stracą szansę na końcową niespodziankę.
Garderoba zwierzeń:
LeShawna:Phy!Wisi mi ta niespodzianka.
Chef:U was marni piosenkarze wytypujcie trzy osoby które nie chcą biegac.A u was beznadziejni aktorzy wytypujcie dwie osoby.
Tayler:A czemu u nich trzy a nas tylko dwie?
Chef:Bo u was odpadły dwie osoby, a u nich jedna!Macie 5 minut na wytypowanie osób.
Po pięciu minutach.
Bridgette:U nas nie chce biegac LeShawna,Lindsay i Sierra.
Beth:U nas nie biegnę ja i Owen.
Chef:Stracicie szansę na nagrodę.A i zamiast cztero-osobowych druzyn będą osmio-osobowe.To zaczynajcie ,macie te pałeczki, czy coś tam…Niewazne trzymajcie.Gotowi?Do startu.Start!
Courtney musiala zmierzyc się z Heather,Duncan z Alejandro,Izzy z Noah, Bridgette z Taylerem ,Geoff z Haroldem, Gwen z Dj’em,Cody z Justinem ,a Trent z Evą.
Chef(Gada do zabawkowego mikrofonu.)Został tylko Trent z Evą,kto wygra?Trent na razie prowadzi.
Marni piosenkarze:Trent! Trent! Trent! Trent!
Beznadziejni aktorzy:Eva!Eva!Eva!Eva!
Chef(Nadal mówi do mikrofonu x D)Co się tu dzieje?Eva wyprzedza Trenta i pokonuje linie mety.Wygrali beznadziejni aktorzy.
Eva:Tak!!!
Chef:Ale ci którzy nie brali udzialu nie skorzystają z mojej cudownej niespodzianki.
Owen:Szkoda ; (
Beth:Trudno.
Chef:A niespodzianka to…branie udziału w eliminacjach!
Beznadziejni aktorzy:Co?
Dj:Panie kucharzu, tak się nie robi.
Chef:Ja tam mogę robic co chcę.; D
Owen:Juuuchuuuuu!!!
Chef:Ale resztę czasu macie dla siebie, możecie isc zabrudzic Chrisowi basen.
Owen:Już się robi Chefie!
Po paru minutach.Wszyscy przebrani w stroje kompielowe i nad basenem.Większosc dziewczyn opala się.Izzy wariuje w wodzie,Owen szuka swoich gaci x D,Cody, Tayler i Dj grają w piłkę,Eva cwiczy.Alejandro zarywa do Heather, Harold opowiada Trentowi o jakiejs niewymiernosci w mianowaniku,Justin również się opala,Geoff całuje się z Bridgette, a Duncan szuka Courtney, nigdzie nie może jej znalesc.Zauwazyl że również nie ma Noah.
Duncan(do siebie)Zdradza mnie z Noah?(po chwili)Hahahahaha!
Geoff:Z czego się śmiejesz?
Duncan:A , przypomniał mi się dobry kawal…
Niewiadomo z kąd pojawia się Courtney z Noah.
Duncan(Podbiega do Courtney)Gdzieś ty była?I to jeszcze z tym frajerem?!
Courtney:Duncan, Noah jest dla mnie b…
Chris(przez megafon)Siema ,wróciłem!
Wszyscy:Oh!
Chris:Spoko dam wam troche luzu…
Wszyscy:Tak!
Chris:..kiedys ^^
Heather:Wnerwiasz mnie Chris!
Chris:To dla mnie przyjemnosc,a teraz ubierzcie się i zapraszam na obiad.
Po paru minutahc w stołówce.Każda drużyna ma swój stolik.
Duncan:To o czym my mówilismy?A tak o Noah.
Courtney:Daj spokój myslisz ze cię z nim zdradzam?
Duncan i Courtney:Hahahahhaha!
Duncan:To co z nim robilas?
Courtney:Nie to co myslisz!(x D)
Duncan:No to powiedz,
Courtney:Noah przyniósł nasz album ze…
Duncan:Wasz!?
Courtney:Przecież wiesz że ja i Noah…
Duncan:(Wstał od stołu ,niechciał dalej słuchac o czym mówi Courtney.)
Courtney:Gdzie idziesz?
Duncan:Gdzies.
Chris: (przez megafon)Zapraszam was do salonu.Macie być tam za 5 minut.
Po 10 minutach,w salonie
Chris:Spóźniliscie się.
Harold:5 minut!
Chris:Co?5 minut?Chefie znów mi majstrowales przy zegarku?!
Chef:Yyyy…nie!
Alejandro:A tak wlasciwie to po co tu przyszlismy?
Chris:Wiesz?Podziwiac mój salon!
Lindsay:Uuu.Ładny bardzo.
Chris:Żartowałem!Tak na serio to będziecie musieli przebiec ten sa…
LeShawna:O nie!Nie będę biegac!
Wwszyscy:Ja też nie!
Garderoba zwierzeń:
Duncan:Chyba spytam się Gwen o chodzenie.Tylko że ona jest z Trentem.Courtney i Noah?Spytam się tego frajera o co chodzi.

Chris:A niech wam będzie macie dzien wolny ,i tak już po obiedzie…
Wszyscy:Tak!
Chris:Ale siedzcie tu!Sprzątaczki sprzątają na dworze.
Talyer:(patrzy w okno)To czemu widzę Chefa w stroju gosposi?
Chris:Gdy miałem na mysli sprzątaczki, chodzilo mi o Chefa.A i jak chcecie możecie sobie poczytac ,cos co wyczytacie w tych ksiązkach będzie wam potrzebne do jutrzejszego zadania.Trzymaj książki Courtney.
Courtney az upadla na ziemię ,tak ciezkie były te ksiazki.
Noah:Pomogę ci siostrzyczko.
Wszyscy(oprócz Courtney):Siostrzyczko?!
Noah:No tak jestesmy rodzenstwem .Nie zauwazyliscie?mamy podobny kolor włosów.
Courtney:I skóry.
Noah:I mamy podobny głos.
Courtney:Co ty gadasz?Podobny głos?
Noah:Dobra głos mamy troszkę inny (x D)
Duncan:A to o to chodzilo.Sorki Courtney.(zaczeli się całowac)
Chris:To czytajcie te ksiązki i przypominam, jutro eliminacje..Nara
_________________________________________________________
Hej ,możecie już glosowac kto odpadnie ,tylko żeby pod notką było minimum 5 komentarzy kto ma odpasc, i to nie od jednej osoby x DJeżeli nie pojawi się tych minimum 5 komków nie będzie notki ; ((.
A i nie możecie głosowac na Courtney,Duncana,Beth i Owena sami wiecie czemu ; ]
Pa!

8 komentarzy:

  1. Głosuję na Evę.
    Co cię nie ma na gg ;(?


    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Głos na LeShawnę:) fajny blog, jakoś wcześniej go nie zauważyłam. Musisz lepiej się reklamować. Dodam cię do linków na moim blogu; courtney-duncan.blog.onet.pl
    Pozdrawiam weronika000

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos na LeShawnę.Super blog i świetne opowiadanie.Dodałam cię do linków na porazka-inaczej.blog.onet.pl.
    Pozdrawiam Patka.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. łeee, szkoda, że dopiero teraz natrafiłam na ten blog, bo jest on zajefajny,...a co do opka to głosuję na LeShawnę ^^
    Pozdrawiam ;**
    Pamietnik-courtney-obozowiczki.blog.onet.pl
    Ps: Dodaję do linków ;D;D
    Daisy

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, ale dopiero teraz trafiłam. Głos na Leshawne. Dodam cię do linków na moim blogu nasztotalnaporazka.blog.onet.pl
    Asia127

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli lud mówi na Leshawnę to ja też na nią ^^ Świetny blog, fajnie piszesz i.....courtney i noah rodzeństwem?? Matko, ale szok!! Trochę są do siebie podobni, nie zauważyłam.
    Pozdrawia: najgorętsza fanka :* z i-love-total-drama.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. wiem że już po czasie ale głosuje na courtney !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    G&D FOREVER

    OdpowiedzUsuń
  8. głosuje na ewe i tyle

    OdpowiedzUsuń