niedziela, 27 marca 2011

13 odcinek Gwiazd Totalnej Porażki.

Chris:Witajcie, dzisiaj do nas przyjadą...nowi uczestnicy, będzie sporo bójek, z powodów, których zaraz się dowiecie.Chcecie wiedziec więcej.Oglądajcie Gwiazdy Totalnej Porażki!


Chris:(przez megafon)Wstawajcie!Czeka na Was "milła", bardzo miła niespodzianka!W sali balowej za...
Wszyscy przybiegli.
Chris:Jak chcecie byc szybcy to jesteście...
Gwen:Gdzie jest ta niespodzianka?
Chris:Niedługo będzie...
Courtney:Znam już te Twoje niedługo...
Chris:Ale to naprawdę niedługo.
Cody:A co to za czerwony dywan?
Chris:Yyy...Czerwony dywan?
Cody:(sarkazm)Ale jesteś mądry! Po co on tu jest?
Chris:No, niespodzianka!Przed eliminacjami, pokażę Wam ją.

Garderoba zwierzeń:
Chris:Wczorajszej nocy, gdy nie miałem co robic, wpadłem na genialny pomysł!Chef, który zostawił mi tarczę ze strzałkami, no wiecie o którą mi chodzi...Na nią po kolei przyklejałem zdjęcia tych dzieciaków, a gdy trafiłem w sam środek, to znaczy że ta osoba która była na zdjęciu tak niby wygrała tą niespodziankę.

Chris:Nie chce mi się mówic dlaczego akurat te osoby, a po za tym nie powinno to was obchodzic.A te osoby które wygrały tę niespodziankę to...Courtney,...
Courtney:Tak!!!
Chris:Będziecie mi tak przerywac?!Wygrała to również Heather i...
Heather:Jest!!!
Chris:(powiedział jednym tchem)Alejandro, Gwen, Lindsay, Trent i Cody.
Alejandro:No dobrze, ale co wygraliśmy?
Chris:No...niespodziankę.
(słychac trąbienie limuzyny)
Chris:Zaraz z tych limuzyn wysiądzie jedno z  Waszego rodzeństwa!
Wygrani:Co?!
Chris:Fajna niespodzianka, co nie?
Courtney:Zabiję Cię Chris!!!Nienawidzę swojej siostry!!!
Chris:Ale ja zaprosiłem Twojego brata.Kurcze, szkoda niewiedziałem że nie znosisz swojej siostry, tak to bym ją zaprosił.Było by więcej bójek, kłotni i oczywiście byłaby większa oglądalnośc.
Courtney:Mam nadzieję że to Noah...
Chris:Nie,chodź do nas Jack!
Courtney:(sarkazm)Ooo...Mój kochany braciszek...
(zdjęcie nie jest moje!)

Lindsay:Wow...Ale, ale on jest przystojny...
Jack:Hej Courtney(pocałował ją w policzek)Cześc(podchodzi do Lindsay i całuje ją w rękę)Jestem Jack, a Ty?
Lindsay:Je...Jestem Lindsay.
Jack:Piękne imię.Mam nadzieję że się zaprzyjaźnimy Lindsay.
Chris:Jack:Azjata, uwielbia grac w piłkę nożną, jest dobrym uczniem, w ciągu jednego dnia miał trzy panny.Ej kolo Ty to masz chyba powodzenie u dziewczyn...Teraz zapraszamy do nas siostrę...Heather!
Heather:Co?!Proszę aby to była Sasha!!!
Chris:Nie, to Nicole!
Heather:Co?!
(moje ; p)

Chris:Nicole.Uwielbia truc życie Heater, nie znosi pająków i różnych robali.Lubi bardzo dużo jeśc, chociaż nic po niej nie widac.
Nicole:Witaj Heather!Cześc wszystkim!(podchodzi do Alejandro)Ciebie skądś znam.
Alejandro:Yyyy...Z telewizji?
Nicole:I nie tylko, widziałam Twoje zdjęcie pod poduszką na łóżku Heather.
Heather:Co?!Nie, nie.Ona znowu majaczy...
Nicole:Nie, wcale nie majaczę.Pamiętasz jak przyjechała do nas ciocia z wujkiem?
Heather:Tak, musiałam spac z tobą...
Nicole:Bo oni zajeli moje łóżko!(zła)No, nieważne...W nocy Ty zaczełaś coś mówic o Alejandro, potem zaczełaś się głupio uśmiechac, coś jeszcze mówiłaś o nim, potem przytuliłaś poduszkę i zaczełaś ją całowac...
Alejandro:(uśmiecha się)To prawda Heather?
Heather:Weźcie zabierzcie ją do szpitala!Ona majaczy!
Nicole:Ja wcale nie...
Heather:(rzuciła się na Nicole i zaczeły się bic)
Chris:Coraz większa oglądalnośc ^^ .
Lindsay:(na ucho Courtney)Nie mówiłaś że masz takiego fajnego brata.
Courtney:Fajnego?!Ha, ha, ha!Fajnego?!To jest chyba najgłupszy brat na świecie!
Jack:Weź już przestań Courtney, zmieniłem się!
Courtney:Taaa, jasne!
Duncan:Czemu go tak nie lubisz?Fajny się wydaje.
Courtney:Ale tylko wydaje...
Duncan:No a niby co Ci takiego zrobił?
Courtney:(ma łzy w oczach)Nie mi...
Duncan:Co Ci jest?
Courtney:Nie chcę teraz o tym mówic...
Duncan:Ale...
Chris:Powitajmy siostrę...Lindsay!
Lindsay:Łiiiiiii!!!!Vanessa!!!
Chris:Skąd wiesz że to akurat Vanessa?
Lindsay:Mam  tylko jedną siostrę...Chyba...
( Rówież moje ; D)

Chris:Vanessa.Uwielbia to samo co Lindsay.Modę, kolczyki itp.Ma w domu szafę taką jak Wasze kawalerki.Ma psa, którego nazwała Henryk.
Vanessa:Łiii!!!
Gwen:Od teraz będzie piszczenia dwa razy więcej...
Vanessa:Jak dawno Cię nie widziałam.

Garderoba zwierzeń:
Cody:O mój Boże!Jaka laska z niej!Gwen przy niej w ogóle nie jest ładna. (To "mówił" Cody ; D Bo przecież Gwen jest PRZEBRZYDŁA !)

Cody:No cześc Vanessa, jestem Cody.
Vanessa:Cześc, cześc, Lindsay wiesz że przyszła Ci ta kolekcja szminek!
Lindsay:Serio?!Łiiiii!!!

Garderoba zwierzeń:
Cody:Czemu ona nie zwraca na mnie uwagi...Ale zaraz to się zmieni.

Chris:Gwen?
Gwen:Czego chcesz Chris?
Chris:Myślałem że ładniej będziesz się do mnie odnosic, ale jak nie, no to zapraszam Twoją siostrę Joan!
Gwen:Co?!Nie!!!!
(robiłam sama)

Chris:Joan.Jest chirliderką.Jak na swój wiek, trochę inaczej się zachowuje.Uwielbia kolor różowy, psiaki, kociaki.Jest uzależniona od cukru, i jest przeciwieństwem Gwen.
Trent:To ta sama o której mówiłaś na wyspie?
Gwen:Tak...
Joan:Cześc Gwen, zbladłaś chyba jeszcze bardziej niż przed tym sezonem?A ja zapuściłam włosy zauważyłaś?Wiesz ile się działo jak Ciebie nie było?Ta okropna Amy, wyrzuciła mnie z drużyny cherliderek. A Ben się...
Gwen: (sarkazm)Co?!Jaki Ben, nie znam żadnego Bena.
Joan:No ten w którym się kochasz, to znaczy kochałaś...
Trent:(spojrzał się na Gwen)
Joan:No i on się mnie spytał, gdzie Ty jesteś, już tyle Cię nie widział.
Gwen:Fajnie...Chris, dajesz następną osobę...
Chris:Ale się ciekawie robi...No ale odcinek trwa 22 minuty, więc powitajmy brata Alejandro, Jose (niewiem jak się to pisze, Al o nim wspominal w finałowym odcinku...)
Alejnadro:Nie-na-wi-dzę Cię Chris!!!
(moje, wiem że tylko na tym jest napis a na tamtych nie ma, pomyliło mi się ; // I sorry za włosy ; D)

Chris:Jose.Przystojny latynos.Zawsze rywalizuje z Al'em.Raz w szkole miał średnią 5,7.
Courtney:Co?!
Jose:Cześc Al!Witam panie.
Dziewczyny:(patrzą na niego jak na Alejandro kiedyś)Ach!
Duncan:Gejowska koszulka...
Jose:A Ty je...
Alejandro:Ej, gdzie jest Heather i Nicole?
Heather:(Przychodzi)
Alejandro:Gdzie jest Nicole?
Heather:Och...Nieważne...
Alejandro:To prawda co ona mówiła?
Heather:Yyy...
Chris:Gdzie ona jest?
Heather:Ona, nie ,żyje...
Wszyscy(oprócz Heather):Co?!
Heather:Prima aprilis!
Trent:Ale jest dopiero marzec.
Heather:No wiem...Siedzi zamknięta w jakimś pokoju.
Chris:To ją wypuśc!
Heather:No dobra...(poszła)
Chris:Teraz...Trent, chcesz swoją siostrę czy brata?
Trent:Wolę...Ej, ja mam dwie siostry!
Chris:(sarkazm)No przecież wiem...(wyjął komórkę i do kogoś dzwoni)Zawieśc tego typka z powrotem do domu!Trent, zapraszamy Twoją siostrę Marthę.
(nie moje ; (( )

Chris:Martha.Bardzo lubi psy.Kiedyś na ulicy gdy szła z Trentem jakaś starsza pani powiedziała że ładna z nich para. Nigdy nie miała chłopaka
Martha:Nie musiałeś tego mówic!
Trent:Martha!
(przytulili się do siebie)
Martha:Jak dawno Cię nie widziałam!
Gwen:Chyba jesteście bardzo zżytym rodzeństwem.
Joan:Jak my.
Gwen:Taaa...Jasne.
Chris:Cody, jesteś ostatni.
Cody:Mam nadzieję że to nie Rocky.
Chris:Ale Ty masz tylko Rocky.
Cody:No, wiem...

(nie moje...)

Chris:Rocky.Uwielbia sport.W przeciwieństwie do Cody'ego, choć nie ma takich muskułów i nie ubiera się na sportowo.Jej ulubioną postacią z Totalnej Porażki jest Eva. Rocky przez trzy godziny dziennie jest na siłowni.Jak byli młodsi i pojechali z rodzicami nad morze, Rocky smarowała olejkiem Cody'emu ręce, gdy go wcierała złamała mu prawą rękę...
Cody:Co?!To...
Rocky:Prawda.
Cody:(szeptem do Rocky)Ale nie wszyscy muszą to wiedziec.
Rocky:Ale mogą.
Chris:To już wszyscy.
Jack:Ale po co my tu przyjechaliśmy?
Chris:Chcecie byc uczestnikami Gwiazd Totalnej porażki?...No i wygrac milion?
Nowi:Tak!
Chris:Więc teraz was przydzielę do drużyn.Ponieważ u Was Beznadziejni Aktorzy są narazie tylko tdwie osoby, do Was dołączą Joan, Nicole, Jode, Martha i Rocky.Do Marnych Piosenkarzy dołączą Jack i Vanessa.No a teraz eliminacje, w których udział biorą Marni Piosenkarze, oczywiście bez Jacka i Vanessy....A ten kto nie dostanie pozłacanego mikrofonu uda się do limuzyny przegranych i nigdy już nie wróci.NIGDY!A mikrofon dostaje...Bridgette, twoja nietykalnośc kończy się...teraz!Ale i tak dostajesz mikrofon.Dostaje go również Lindsay,Cody i Courtney,  Duncan, Trent, Gwen, a ostatniego dostaje...Izzy!
Bridgette:Co?!To nie możliwe!Nie!!!
Chris:Ale Ty nie odpadłaś...
Bridgette:Ale odpadł Geoff!
Geoff:Bridgette!(pocałowali się)Powiem Ci byś uważała na Jose!
Bridgette:Dobrze mój misiaczku, pa!
Geoff:I wiedz że Cię ko...
Chris:(wepchnął go do limuzyny)Pora na śniadanie!
Courtney:Ale nie ma Chefa...
Chris:Wiem(prawie płacze)Tęsknie Chefie!Nie będzie śniadania.
Nicole:No, ale mi się chce jeśc.

Garderoba zwierzeń:
Courtney:Drugi Owen?


Chris:Jak chcecie to idźcie do Garderoby Zwierzeń.


Garderoba zwierzeń:
Jack:Kurcze...Żeby Courtney nie rozpowiedziała co zrobiłem...


Vanessa:Ale tu jest łiiii!!!Zauważyłam że Cody się do mnie podwala.Narazie nie będę zwracac na niego uwagi.


Rocky:Jest tu siłownia?


Nicole:Niedługo wszyscy się do wiedzą kilku, co ja mówię kilkunastu, co ja gadam kilkudziesięciu prawd o Heather!


Martha:To prawda nie miałam chłopaka!...Ale najwyższy czas to zmienic.


Joan:Tęsknię za Tifanny, nie, tęsknię za Becky, nie,nie, tęsknię za Elizabeth. Tęsknię za wszystkimi...


Jose:Razem z Nicole chyba lubimy dręczyc swoje rodzeństwo.Może się z nią zaprzyjaźnię...A ja się jej chyba...Ja się jej chyba NAPEWNO podobam.


Chris:Dziś będzie tylko jedno zadanie.I tylko dla Was, dla Was czyli dla Jacka, Vanessy, Nicole, Rocky,Joan, Marthy i Jose.
Jose:Czemu tylko dla nas?
Chris:No a co wy sobie myślicie, przyjszliście do programu w 13-tym odcinku i jeszcze nie chcecie zadania?!
Jack:Nic takiego nie mówiliśmy że nie chcemy zadania, tylko to trochę nie fair że oni nie uczestniczą w tym zadaniu...
Chris:Jak na pierwsze zadanie chciałbym byście pokazali Wasze zdolności, umiejętności, ukryte talenty.Kto mi się najbardziej spodoba, ten wygra nietykalnośc na jutrzejsze eliminacje...
Jose:Ja mam dużo umiejętności...
Chris:Zaraz je pokażecie.Idziemy do sali kinowej.
W sali kinowej.
Chris:Idźcie za scenę, a Wy usiądźcie się na widowni...Pierwszy niech będzie Jack.
Jack:Umiem rząglowac np. nożami.
Chris:(do siebie)Oby mu się coś stało, oby mu się coś stało, będzie większa oglądalnośc!
Courtney:Pierwszy raz się z tobą zgadzam Chris...
Jack:Słyszałem Cię Chris.Courtney chciałabyś żeby mi się coś stało!?
Courtney:Po tym co zrobiłeś?...Tak!
Jack:Ugh!Zmieniłem się...(zaczyna rząglowac)
Chris:Dam Ci za to...Mogłeś się chociaż zranic w rękę...6 na 10 punktów.Następna Martha.
Martha:Nie mam zbytnio żadnych talentów...Umiem mówic do tyłu.
Chris:Serio?
Martha:Tak.Umiem,np "Zaraz", "Kobyła ma mały bok","Wa...
Chris:(sarkazm)Ha, ha, ha ale śmieszne.Tak Ci do śmiechu?To powiedz od tyłu "Heather jest dziwna."
Heather:Chris!!!
Martha:Okay."anwizd tsej rehtaeh"
Chris:Wow!Super.9 na 10 punktów.Następna Joan.
Joan:Ja pokażę mój układ chearliderski i zaśpiewam.
Gwen:Nie mogę na to patrzec...
Joan:(tanczy)Raz, dwa, trzy ja tańczę tak.Trzy, cztery, pięc umiem też wspak.Sześc, siedem, osiem, ja nudy nie znoszę.Dziesięc i jedenaście Chris o dziesięc punktów proszę.
Courtney:Ty chyba nie umiesz liczyc...
Gwen:Chyba?!
Chris:No jak mnie tak ładnie prosisz to dam Ci 5.
Joan:Ej!
Chris:Jose, mówiłes że masz dużo talentów.Wybrałeś coś?
Cody:Zupełnie jak Al.
Jose:W końcu jestem jego bratem.Chris, ja postanowiłem że będę chodzic na rękach, a nogami odbijac dwie piłki.
Chris:Eee...Umiesz?
Jose:No jasne.(zaczyna)
Dziewczyny:Ach!

Garderoba zwierzeń:
Alejandro:Uwodzenie dziewczyn, by one później odpadały, to moja i tylko moja strategia!!!

Chris:Muszę powiedziec że mi się podobało...Ale nie tak bardzo jak występ Marthy.8 na 10 punktów.
Martha:Jestem lepsza!
Jose:Zdaniem Chrisa.
Chris:Poprosimy Rocky.
Rocky:Ja będę odbijac w nieskończonośc piłkę nożną.
Chris:Nie wierzę Ci że w nieskończonośc.
Courtney:(sarkazm)Może się przekonamy Chris?
Rocky:(zaczyna, po piątym uderzeniu upuszcza piłkę.)Co?! Aaa!!!To nie miało tak byc! Wrr...
Chris:3 punkty...Vanessa, co nam pokażesz?
Vanessa:Założę te buty,(pokazuje na buty, które mają kilkudziesięcio centymetrowe obcasy)I się w nich przejdę przez całą scenę.
Chris:Hmm...Ciekawe.Dajesz!
Vanessa:(zaczyna, idzie, idzie nagle się przewróciła)Aaa!!!Ała, chyba złamałam nogę!Ała!Aaa!Ałc!Ałc!Iiiiiii!
Chris:Proszę cicho, dam Ci 10 punktów, tylko przestań!
Vanessa:Spoko!(wstała i idzie na widownię)
Chris:Ty tylko udawałaś!?
Vanessa:Tak!

Garderoba zwierzeń:
Vanessa:Jestem mądrą blondynką ^^ .

Chris:No raczej wygrała to zadanie Vanessa.
Nicole:Ale ja chciałam zaśpiewac!
Heather:Ty i śpiew?!Ha, ha, ha, ha!!!
Nicole:Zaraz Cię...
Heather:No niby co mi zrobisz?!
Nicole:Z chęcią bym Cię zabiła!!!
Heather:Ugh!(rzuca się na nią)
Chris:Większa oglądalnośc!W drugim zadaniu usiądziecie na elektrycznym krześle  a ja...albo wasze rodzeństwo będzie zadawało pytanie na które będziecie musieli odpowiedziec prawdziwie.Ci którzy powiedzą prawdę dostaną ciastko.
Jose:Czemu nasze rodzeństwo?!
Jack:I co to za nagroda?!
Nicole:Pyszna nagroda...
Chris:Będzie fajniej, ja bym się pytał pewnie jaki jest wasz ulubiony kolor...Więc...Nicole siadaj się na krzesło.
Nicole:Jak z niego zsiądę zatłukę Cię Heather!
Heather:Już się boję...A moje pytanie brzmi tak:Myślisz że mi doruwnujesz?
Nicole:Ha, ha, ha! Myślę że jestem lepsza od Ciebie!(poraził ją prąd)
Heather:Ty...Ty na serio tak myślisz?
Nicole:(zsiadła)Nie!(zaczeły się bic.)
Chris:Może Jack.
Jack:Courtney.(uśmiecha się do niej)
Courtney:O nie, nie będę Cię pytac o ulubionego zwierzaka.Ale narazie, NARAZIE, nie powiem tego co zrobiłeś.

Garderoba zwierzeń:
Jack:Uf!

Duncan:Ale chyba mi możesz powiedziec...
Courtney:Teraz?!
Chris:Szybciej, zadawaj to pytanie!
Courtney:Nie lubię gdy ktoś mnie popędza...Jack...Niewiem o co go spytac!
Lindsay:(szepcze coś do Courtney)
Courtney:Yyy...No dobrze, podoba Ci się Lindsay?
Jack:Taka pięknotka jak ona miała by mi się nie podobac?!
Lindsay:(zarumieniła się)
Chris:Masz ciastko, dam Ci je później.

Garderoba zwierzeń:
Chris:Później czyli...Nigdy.

Chris:Teraz na krzesło niech się usiądzie Rocky!
Rocky:Radzę Ci byś zadawał mi łatwe pytania!
Cody:Eee...
Rocky:Łatwe!!!
Cody:Twój ulubiony kolor?
Rocky:Taki jak Evy, granatowy.
Chris:Też masz u mnie ciastko.A teraz na krzesło Joan.
Joan:Ty Gwen nic mi takiego strasznego nie zadasz...
Gwen:Dla Ciebie to będzie straszne Joan.Twoja najlepsza przyjaciółka?
Joan:Hmm...Anahi, albo Tiffany, albo Margharet, lub Stephani.
Chris:Też masz u mnei ciacho!Teraz Jose.
Jose:Ufam Ci Alejandro.
Alejandro:Nie powiedziałeś do mnie Al?
Jose:Yyy...Nie.
Alejandro:Czy Twoja strategia jest podobna do mojej?
Jose:Co?Nie!(poraził go prąd)
Chris:Mamy dwóch kłamców!Teraz Vanessa siadaj się na krzesło.
Lindsay:Co by Ci tu zadac?Uuu...Wiem!Od kogo jest moja ulubiona kolekcja szminek?
Vanessa:Jak to od kogo?Od Gaston.
Lindsay:Jak Ty mnie dobrze znasz!
Chris:Martha!
Trent:Coś bardzo, bardzo łatwego pewnie byś chciała?
Martha:No ale nie aż za łatwego.
Trent:No dobrze, postaram się...Jak masz na imię?
Martha:Martha.(poraził ją prąd)Co, ale to nie możliwe?!
Nicole:Wiedziałam że to jest zepsute!!!
Heather:Nieprawda!
Chris:Nie to nie jest zepsute.Po prostu źle wymówiłaś, powinnaś z akcentem bardziej francuskim...
Martha:Dziwny jesteś, powiedziałam dobrze, chyba wiem jak mam na imię!
Trent:Nie denerwuj się siostrzyczko.Będziesz miała zmarszczki...
Chris:Możecie iśc się zapoznac.A ja zapraszam na następny odcinek Gwiazd Totalnej Porażki!

Głosujcie na:
-Marthę
-Jacka
-Jose
-Joan
-Nicole
-Rocky
Vanessa jest nietykalna.



Ale długi ^^.
Postaram się pisać takie cały czas ; ))

120 komentarzy:

  1. No no swietny pomysl z tym rodzenstwem ;) Glosuje na Jose :))
    PS: widze ze bardzo ci sie spodobalo imie Nicole ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowo że taki długi odcinek ;))
    Ja głosuję na Rocky ; ))))
    Spodobała mi się Martha i Vanessa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic sie nie stalo ;) Tak myslalam ze nieswiadomie napisalas to imie :)) Sama rysuje moje rysunki a potem modyfikuje na gimp 2. Jesli chcesz sie nauczyc tym obslugiwac to wejdz na internet, na you tuba- jak modyfikowac zdiecia na gimp 2- i wszystkiego tam sie nauczysz ;))Jesli chcesz wiedziec wiecej to napisz mi na blogu to ci pomoge :)) Pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos na Jose. Ocho fajniutki odcinek! Martha ma fajne włosy, a Jack ma oryginalny charakterek. Pisz szybko kolejny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysterious.:

    Jee, fajny. ^^ Ej, podaj mi jeszcze raz nr GG. ;-)
    I.. głos na... Jose xd

    Mysterious z Total-Drama-Drama

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odcinek jak zwykle ;)
    Pisz więcej takich ;** Głos na Jose.

    OdpowiedzUsuń
  7. Vanessa jest nietykalna, więc Roksy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja głosuję na Rocky !

    Mam zaciesz że taki długi odcinek ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odcinek świetny ! Czekam na nexta ^^
    A głosik na Rocky,...tak !
    Pozdrawiam ;**
    Ps;A co o odcinka, to postaram się niedługo go dodać ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Odcinek z bardzo dobrym pomysłem! Postacie są genialne! Martha nie ma chłopaka? Przecież jest taka ładna. Naprawdę trudny wybór, na kogo zagłosować? Może na Rocky

    OdpowiedzUsuń
  11. Rocky, zdecydowanie,
    Chciałabym pisać przynajmniej w połowie tak dobrze jak ty:)A jak piszemożesz ocenić wchodząąc na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejo! Jest juz 4 odcinek http://mojatotalnaporazka.blogspot.com
    PS: to nie ten o ktòrym ci mòwilam wczoraj ;) Jest juz nowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. komputery.spryciarze.pl
    to jest stronka gdzie mozesz sie dowiedziec wiecej o modyfikowaniu zdiec i rysunkòw. Pozdro ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Głos na Rocky ; ))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowy Odcinek: http://tptotalnaporazka.blogspot.com/2011/03/hollywood-totalnej-porazki-odcinek-2.html i głos na Rocky

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest już 3 odcinek: http://tptotalnaporazka.blogspot.com/2011/03/hollywood-totalnej-porazki-odcinek-3.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej! Ten blog jest super!!!!! Zapraszam na Diary-Yumi-Yumi.blogspot.com :)))
    Buźka!!!! :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. głosuję na Rocky

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam na mój blog i-love-total-drama.blog.onet.pl. Kolejna część STP :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie nowe notki! :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na notkę^^Martha jest najładniejsza i nie ma chłopaka? O.o
    Głos na Rocky :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Dodałam śmieszny filmik na bloga, a sprawdzian nie był trudny :)
    Bye Bye!

    OdpowiedzUsuń
  23. Info ; U mnie nowa nocia, z..nowym odcinkiem ^^
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  24. Czeeesc ;)) Nowy odcinek http://mojatotalnaporazka.blogspot.com
    Zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie będą codziennie nowe notki :) Ale jutro już nie, bo jadę do Kachy :)
    Narka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam na mojego nowego trzeciego bloga na anime-gwiazdkawtp.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny nagłówek! Ale słodkie ^^ Skąd to znalazłaś, nigdy tego nie widziałam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Loteria trwa do 20.04.2011 ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekam na więcej notek :D
    U mnie nowy blog
    Hi-Yumi.blogspot.com
    i jeszcze coś, notki na moim blogu o Totalnej porażce będą co tydzień, trzeba trochę poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hejka, masz fajnego bloga. Jeśli chcesz to wpadnij do mnie na moda-wedlug-izulki.blog.onet.pl ;**

    OdpowiedzUsuń
  31. Czesc! Jest juz kolejny odcinek WTP! http://mojatotalnaporazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. To link do twojego avka: http://img98.imageshack.us/i/tlopodavekblekitnyuo01.png/
    i nagłówka: http://img820.imageshack.us/i/unled10a.png/
    które wygrałaś na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  33. Siemka ! xdd Co tu więcej napisać...A no właśnie, u mnie na blogu pojawiło się coś nowego ^^
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  34. 42(resztę komentarzy oddam anonimowo ^^)

    OdpowiedzUsuń
  35. I ostatni ^^ 91 ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Pragnę zaprosić wszystkich, którzy przeczytają ten komentarz na mój nowy blog o.....w sumie wszystkim....
    Jego adres:
    http://estella-przedstawia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń