wtorek, 15 marca 2011

12 odcinek Gwiazd Totalnej Porażki


A ten odcinek mi nie wyszedł, nawet sama tak myślę...Trochę krótki...A nie wyszedł mi bo nie miałam weny, ani ochoty na pisanie tego odcinka, a napisałam, gdyż dawno nie dodawałam.OBIECUJĘ że nastęony będzie dłuższy, ciekawszy, gdyż już go w połowie napisałam i ta połowa jest o wiele, wiele dłuższa niż zazwyczaj...








Chris:No hej!Chef się na mnie wkurzył i powiedział że nie będzie gotował, a ja muszę przecież czymś ich karmic, nie mogą głodowac...Chyba...Wymyślę coś...Zapraszam na Gwiazdy Totalnej Porażki!




Chris:(przez megafon)Za nie całe 5 minut w sali balowej!Szkoda że nie ma Owena, dzisiejszy dzień by mu się spodobał!
Po 5 minutach
Lindsay:Ale mi burczy w brzuchu...
Izzy:A mi się zdaje że mój brzuch...zjadł mój brzuch...
Heather:Chyba schudłam trzy kilo!
Chris:Wiem że nie jedliście nic przez trzy dni, dlatego...(w plecy puka go starzysta i mówi mu coś na ucho)Tak, tak z majonezem.W dzisiejszych zadaniach sobie trochę pojecie, fajnie co?Ale zaraz skończycie jeśc, nie będziecie już mogli.
Courtney:Może po prostu powiedz że Chef się na Ciebie obraził i nic nie jemy...
Chris:Tak, Chef się na mnie obraził!A Sandra dawała wam coś?
Wszyscy (oprócz Chrisa):Nie!
Bridgette:No może i dawała, ale same paskudstwa!
Courtney:No ale ja i Bridgette się najładłyśmy. 
Gwen:A czemu jesteś dla nas taki miły?
Chris:Bo chcę miec jeszcze uczestników w programie, jeszcze popadniecie w anoreksję, albo umrzecie!No ale zaraz ktoś odpadnie, rozpoczynamy eliminacje!A ten kto nie dostanie pozłacanego mikrofonu, uda się do limuzyny przegranych i straci pyszne jedzonko...No i nigdy tu nie wróci, NIGDY!
Bridgette:Dobra Chris, ja z Lindsay dostaniemy i się wreszcie najemy.
Chris:Tak, pozłacany mikrofon dostaje Bridgette z Lindsay.Izzy, Co...urtney
Cody:Już myślałem że ja...
Chris:Ty też Cody, jeszcze Duncan no i Gwen, oraz Trent i Geoff.Może jeszcze Alejandro...Heather.
Tyler:Co?!Odpadam...Chociaż w domu się najem.
Chris:Wiesz że będziesz jechał jakieś, trzy, cztery godziny?
Tyler:(prawie płacze)Wiem!!!(idzie do limuzyny)
Lindsay:Tayler, zaczekaj!(podbiegła do niego)Przykro mi że odpadłeś...
Tyler:Mi też jest trochę smutno...(całują się)
Chris:Nie mogę na Was patrzec!
Tyler:Do zobaczenia Kindsay!
Courtney:Teraz on zaczyna?
Tyler:O co Ci chodzi?Pa, kocham Cię Dindsay!
Lindsay:Ja ciebie też!
Tyler:(Wsiadł do limuzyny)
Lindsay:Jacy my jesteśmy do siebie podobni...
Chris:Wczorajsze zadanie wygrywa...Alejandro!!!
Alejandro:O tak!
Heather:Ja bym wygrała gdyby nie ta Idiotka!
Lindsay:Nie na-zy-waj mnie tak!!!
Chris:A teraz...
Duncan:Weź szybko powiedz to zadanie!
Trent:Prosimy już nie możemy wytrzymac...
Cody:Ja umieram!(położył się na podłogę)
Courtney:Już się nie wydurniaj!Chris gadaj to zadanie!
Chris:Chyba pierwszy raz w tych sezonach prosicie o zadanie...No ale jeśli tak ładnie mnie prosicie, to dobrze.W dzisiejszym zadaniu zjecie same delikatesy.A później, czeka na was końcowe zadanie...Richard chodź!!!
(wyszedł jeden ze starzystów z wielkim stołem na kółkach, na którym było same pyszne jedzenie.)
Duncan:A co jeśli to jest znowu plastik?
Chris:Tym razem nie.Jedzcie, smacznego! 
Gwen:Jestem tak głodna że zjem nawet plastik.(zaczyna jeśc)Ale to jest pyszne!
(wszyscy podbiegli do stołu i zaczeli jeśc.)
Courtney:Hooomaaar!
Geoff:Hamburegry!
Cody:Pizza, frytki, spaghetti!
Chris:Richard, zapomniałeś o czymś!
(wchodzi z wielkim koszem pełnym słodyczy.)
Cody:Słodycze!(zaczeła leciec mu ślina.)
Chris:Jedzcie, jedzcie.Na zdrowie!


Garderoba zwierzeń:
Chris:Nigdy tu nie byłem...Fajnie tu,chciałem Wam powiedziec że  następne zadanie będzie polegało na tym by nasze żarłoki szybciej od przeciwnej drużyny, przenieśli torby, które najpierw zdoła im się wziąśc,by było trudniej.Która drużyna będzie miała lepszy czas to drużyna nie będzie brała udziału w eliminacjach.A dałem im jeśc z dwóch powodów:chcę jeszcze więcej sezonów, a gdy nie będzie uczestników, nie będzie sezonu, a po drugie będą najedzeni i nie będzie się im chciało biegac.






Chris:Jedzcie, je...Co?!Już zjedliście?!
Courtney:Może i już zjedliśmy...Ale ja więcej nie ruszę.Nic nie zjem do końca  tygodnia...
Reszta:Ani ja!
Chris:Czyli się najedliście?
Wszyscy(oprócz Chrisa):tak!
Chris:No to przejdziemy do zadania.
Wszscy(oprócz Chrisa):Jakiego zadania?!
Chris:A co myśleliście, że to było zadanie?Następne zadanie będzie polegało na tym by wziąśc jak najwięcej tamtych toreb, (pokazuje jakoś stertę toreb)przybiec tu do mnie, tylko naprawdę szybko!Szybciej od przeciwnej drużyny.Mam tu stoper.Zaczynają Beznadziejni Aktorzy.Biegnijcie!
(po przebiegnięciu)
Chris:Jak Was wszystkich czas dodac będzie to...co?! 12 minut i 24 sekundy?!Co się z Wami dzieje ludzie?!Teraz Marni Piosenkarze.Start
(po przebiegnięciu)
Chris:A Wy jeszcze gorzej! 15 minut i 07 sekund...Wiemy już że wygrywają Beznadziejni Aktorzy...Z Wami Marni Piosenkarze spotkamy się na eliminacjach.Idźcie do swoich kawa...Ej co Wy robicie?!(Chris zobaczył na podłodze że wszyscy śpią)Acha, to jest siesta...No dobrze. Zdradzę wam coś ale to w Garderobie zwierzeń, bo to na pewno ktoś jeszcze nie śpi...


Garderoba zwierzeń:
Chris:W następnym odcinku przyjedzie do nas kilka osób, które...kurcze nie mogę za dużo powiedziec...Dowiecie się w następnym odcinku...




Chris:...Gwiazd Totalnej Porażki!






Głosujcie na:
-Gwen
-Goeff'a
-Lindsay
-Courtney
-Duncana
-Trenta
-Cody'ego
-Izzy

27 komentarzy:

  1. ja głosuję na Lindsay :D
    totalporazka
    downiara.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! No, krótki jak diabli. Choć pomysł fajny. :-) Ja zagłosuję na Trenta. Nie wiem sama czemu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuję na ............no sama nie wiem........Gwen

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja daję głos na Gwen..
    Pozdro;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja głosuję na Trenta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Głos na Gwen. Odcinek się nieźle zaczynał tylko końcówkę (zadanie) mogłaś bardziej rozwinąć, ale w sumie to okay. Sorka, że nie pisałam, ale nie miałam czasu, a potem to już zapomniałam i tak jakoś wyszło xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosuję na Gwen.Według mnie świetna notka.Zapraszam do siebie na courtneysx3.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. głósuję na linsday

    OdpowiedzUsuń
  9. ja natomiast głósuję na linsday

    OdpowiedzUsuń
  10. Głos na Gwen, mam jej dość. Odcinek fajnie się zaczynał, ale pewnie na końcówkę nie miałaś pomysłu, albo po prostu nie chciało ci się pisać. Ciekawa jestem kto przyjedzie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Lindsay pa pa !
    Jej nie lubię bo jest głupia, a Heather uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Uch, trudne pytanie, bo tak naprawdę to nie wiem xD Mam dużo nauki ostatnio, no ale jakoś staram się pisać. Jak będę wiedziała to napiszę na blogu

    OdpowiedzUsuń
  13. No fajnie zrobiony filmik, a ile czasu trzeba było poświęcić. Ja nie miałabym nerwów do rysowania tylu scen ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Głos na Geoffa...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też na niego zagłosuję, a do szkoły na 9;00 w poniedziałek i do 12;00 tylko?
    Jak przeczytasz tego koma zadzwoń do mnie, bo ja nie mogę się do Cb dodzwonić, zajęte jest... ; /

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  16. Też Cię dodam do linków na moim blogu ;]]]]
    Tu zagłosuję na...Geoffa ;-)
    Pozdrawiam ; *****


    Miluśś123

    OdpowiedzUsuń
  17. Głos na Geoffa ; ]
    Wnerwia mnie, a co wy mówicie Lindsay jest fajna, to Heather jest głupią szmatą i pojebańcem.Lepiej nie głosujcie na Lindsay!Ona ma wygrać te Gwiazdy Totalnej Porażki ; P !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak ja wyżej ^
    Głos na Geoff'a

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na Gwen lub Geoffa nie wiem ; ((
    Ale chyba na Geoffa.
    THX za komy u mnie na blogu ; *

    NAtu$$ ;}

    OdpowiedzUsuń
  20. głosuję na Geoffa.
    PS.Zaczełam pisać bloga może zajrzałabyś i zostawiła komicia?
    http://totalna-porazka-ada.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. odp.na twoje pytanie moje dwie ulubione postacie to courtney i duncan

    OdpowiedzUsuń
  22. Supcio odcinek, a co do końcówki to było Okey ^^
    Głos na Gwen,..wiadomo czemu >;
    Pozdrawiam ;**
    Ps; Nie mogę się doczekać kto ma zamiar przyjechać ;D;D
    Ps2; U mnie na 2 blogu Courtney-obozowiczka.blogspot.com jest avatarek mojej postaci ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny odcinek.Czekam na kolejny, a głosuje na...Geoffa sama nie wiem czemu.U mnie kolejna część opowiadania na porazka-inaczej.blog.onet.pl Jeżeli masz ochotę to wpadnij.
    Pozdrawiam Patka;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Siemkaaaa!! Jest juz nowy odcinek http://mojatotalnaporazka.blogspot.com ;))) zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hejka! U mnie nowa notka, a co do tej, musiałaś się napracować, jest coooooool!!!! :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Glosuje na Heather bo jest ostra jak chilli!!!!!:)))

    OdpowiedzUsuń