sobota, 23 kwietnia 2011

14 odcinek Gwiazd Totalnej Porażki.

Chris:Wrócilł do mnie...Yyy...To znaczy do nas...Tak! Wrócił do nas Chef!
Chef:Mnie to nie za bardzo cieszy że wróciłem...No ale mam pomysł na zadanie...Więc...(przez megafon)Wstawac!!!Ze sobą przywiozłem pyszne jedzenie!
Wszyscy przybiegli.
Courtney:Żartowałeś?
Chef:Nie, naprawdę mam jedzenie.
Cody:Powiedziałeś że masz jakieś pyszne jedzenie!
Chef:No tak.Pyszne...Pyszne było jakiś tydzień temu...Ale i tak je wziąłem...Do stołówki!!!
        Na stołówce.
Chef:Smacznego!
Wszyscy zaczynają jeśc.
Bridgette:Ej, to jest pyszne.
Courtney:I to jak!
Vanessa:Ma mało kalorii...
Trent:Martha uważaj na rybę, ma dużo ości!
Garderoba zwierzeń:
Martha:Ale on jest nadopiekuńczy...Ale taki kochany!

Chef:Jeżeli wy jecie coś dobrego, to znaczy że ja...(zwymiotował)
Duncan:Może jeszcze wyjmiesz jej te ości!
Trent:Hmm...Wiesz, dobry pomysł!
Martha:Proszę Cię!
Heather:Będą eliminacje?
Nicole:A co chesz odpaśc?
Heatger:Myślałam o Tobie!
Chef:Będą.Wieczorem.
Izzy:Coś mi to nie pasuje...
Jose:Czemu wieczorem?
Chef:Tak mi się podoba i tak ma byc!
Nicole:(szeptem do Chefa)Chefie?Chcesz trochę kasy?
Chef:O co Ci chodzi Nicole?
Nicole:Dam Ci jakąś sumę pieniędzy, jak wykopiesz Heather!
Chef:A ile dokładnie?
Nicole:Hmmm...No nie wiem...150zł?
Chef:No pewnie..Tylko że...Aby wy bierzecie udział w eliminajcach...
Nicole:No tak.Ale może dał by się coś zrobic...
Chef:Pomyślę...
Nicole:A może by tak...Sojusz?
Chef:Co?!Trzeci sojusz?!Dostało mi się za nie od Chrisa!
Nicole:Przemyśl to Chefie!

Chef:Zdjedzone?!
Wszyscy(oprócz Chefa ; D):Nie!!
Chef:Macie jakieś 20,15,10minut...Albo za 2 minuty w sali balowej!
Pół godziny później.
Chef:Świetnie się znacie na zegarku, naprawdę...W dzisiejszym zadaniu będą brali uczestnicy wybrani przezemnie.(wyjmuje pudełko po herbacie i szuka czegoś.)Wyciągnołem 6 karteczek, na których jest napisane wasze imię.Będzie to...Cody,Martha, Vanessa, Courtney,Trent i Izzy.
Courtney:Nie no!Zawsze ja muszę brac udział w zadaniu, tak?!
Chef:(udaje że nie słyszy i losuje dalej)Hmm...Tak...Zobaczmy...Cody, wylosowałem Ci...Sierrę.
Cody:Co?!
Chef:Martha-Owena
Vanessa-LeShawnę
Courtney-Dj'a
Trent-Harolda
Izzy-Katie
Trent:Zauważyłem że tych których nam wylosowałeś to ich już nie ma w programie...
Chef:Tak, nie ma ich.
Trent:I co dalej?
Chef:Przebieżcie się za nich!
Courtney:Powiedz mi jak mam niby się przebrac za Dj'a?!
Cody:A ja...(westchnął)Sierrę?!
Chef:No nie wiem...Widzowie będą głosowac, kto najlepiej przypomina daną osobę.Rozumiecie?
Vanessa:Nawet nie wiem jak wygląda ta cała LeShawna!
Chef:Trudno ^^.Zaczynamy!Kto chciałby byc pierwszy?A, zapomniałem dodac że będę was oceniac w skali na 10pkt.Kto będzie miał najwięcej, będzie miec przewagę w następnym zadaniu.
Courtney:Ja to wygram!
Chef:Pierwsza Izzy!A zresztą idźcie wszyscy!
Po półgodzinie.
Izzy:Jestem

Jack:Czym się Ty wysmarowałaś?
Izzy:Jak to czym?Kakaem!
Chef:Acha...A nie mogłaś kremem do opalania?Wyglądasz prawie tak samo jak Katie...
Izzy:Czemu PRAWIE?!
Chef:Yyy...Masz inny kolor oczu!
Izzy:Jak niby miałam zmienic kolor oczów!!??
Chef:Eee...No wiesz...Są soczewki.Nie postarałaś się...
Izzy:Ugh!
Chef:7/10pkt.
Izzy:Hmm...Nawet...
Chef:Cody!
Cody:Nie mogę, po prostu nie mogę!
Chef:Co nie możesz?
Cody:Nie mogę tak wyjśc!
Chef:Wyłaź i nie marudź!
Cody:No dobra,dobra!


Garderoba zwierzeń:
Cody:Zaraz pewnie dostanę jakiegoś SMS'a od...(słychac dźwięk przychodzącego SMS'a)...od Sierry!(czyta) Jak pięknie w tym wyglądasz, tak seksownie ; ***
(prawie płacze)Robię to tylko dla zadania!!!


Chef:No niewiem, 8,5/10pkt.
Cody:Czemu tylko tyle?!
Chef:Nie masz takich krągłości jak Sierra i trochę inne włosy.
Cody:Było zakupic trochę więcej peruk!

Chef:Trent!

Trent:Hmm...Podobają mi się te ciuchy.Chyba zmienię swój styl...
Gwen:Co?!
Trent:Żartowałem.
Chef:Dosyc podobnie.Ale nie za bardzo...Nie masz takich włosów jak Harold i inne ciuchy.
Trent:Nie mogłem znaleźc peruki podobnej do włosów Harolda...
Chef:5/10pkt!
Trent:Phy!Nie zależy mi na nagrodzie!
Chef:To może od razu Cię wykopię!
Trent:Nic już nie mówię!

Chef:Narazie najwięcej punktów  mają Cody z Izzy.
Cody i Izzy:Super!

Chef:A teraz może Vanessa...
Vanessa:Ale ja niewiem jak wygląda ta LeShawna!
Chef:Trudno!Chodź tu!
Vanessa:No dobra, dobra...(przychodzi)

Chef:Podobne masz jedynie...spodnie!
Vanessa:Ale to jest nie fair!
Chef:No i dobrze!
Vanessa:Martha też nie wie jak wygląda Owen!
Trent:Yyy...
Chef:Vanessa 2/20pkt.Martha teraz Ty!

Martha:Okey!
Chef:Nawet poduszek sobie napchałaś...Tylko że te włosy...
Martha:Nie było peruk!!!
A Vanessa powiedziała że nie wiesz jak wygląda Owen...
Martha:Ja nie wiem...Ale Trent wie.
Chef:To jest niedopu...
Trent:Nic nie mówiłeś że nie można osbie pomóc!
Chef:No ta...Ale będziesz miec obniżone punkty!Skoro nie ma peruk masz 9/10 pkt.
Martha:I tak jest dobrze.

Chef:Courtney!

Courtney:Jestem bardzo do niego podoba.
Chef:Jesteś za mała jak na Dj'a...
Courtney:No to powiedz mi Chefuniu jak mam w półgodziny urosnąc z 40 cm?
Chef:No dobra, dobra, 9/10pkt
Courtney:Co?!Nie mogę miec tylu samo punktów co Martha!
Martha:Mi to nie przeszkadza...
Courtney:Ale mi przeszkadza!
Martha:Wiesz?Mogłybyśmy się zaprzyjaźnic...

Garderoba zwierzeń:
Courtney:W przyjaźni ważne jest zaufanie, a przyjaźń+zaufanie=sojusz. Wiem że napewno na mnie nie zagłosuje Duncan, Martha...No i Jack...
Martha:Chciałabym się z nią zaprzyjaźnic.Jest siostrą Jacka, a Jack jest naprawdę słodki...

Chef:To już wszyscy.Czas na kolejne zadanie. Przewagę będą miały Courtney i Martha. Będziecie musieli odpowiadac na pytania dotyczące waszych wylosowanych osób.Wszyscy oprócz Courtney i Marthy będą mieli po pięc pytan, one po trzy. Kto poprawnie odpowie na wszystkie pytania to dostanie...Eee...Yyy...Kolację, o!
Cody:Ale mi nagroda...
Chef:No dobrze Cody, jak tak się rwiesz to mo...
Cody:Ja się wcale nie rwę!
Chef:Cody!!!Kogo Sierra lubi najba...
Cody:Mnie...
Chef:Nie skończyłem czytac pytania, ale dobrze...A kogo nie lubi najbardziej?
Cody:Gwen i Heather.
Chef:Yhym.A jak by dała na imię swojej córce?
Cody:Cody'erra (niewiem jak to się pisze)
Chef:Dużo o niej wiesz...
Cody:Bo ile czasu z nią przebywam...
Chef:Masz trzy pytania za sobą.Czwarte-Co Sierra ze swoją mamą chciałaby umieścic w ogrodzie?
Cody:Ogromną rzeźbę Chrisa...
Chef:Tak się zastanawiam czy to Ty nie jesteś jej fanem...
Cody:Proszę Cię...
Chef:Ostatnie pytanie-Co zrobiła z Twoimi wszystkimi majtkami?
Cody:Podejrzewam że albo schowała je pod łóżko, albo w nich chodzi, albo zrobiła sobie z nich ołtarzyk...
Chef:Dobrze.
Cody:Dobrze na które pytanie?
Chef:Na wszystkie!
Cody:Co?!
Chef:Ty dostaniesz kolację.
Cody:(bez entuzjazmu)Jest!Super!Ale się cieszę!

Chef:Następna może Izzy.
Izzy:A ja kogo mam?A tak Saide.
Chef:Katie!
Izzy:A tak Katie.
Chef:Jej najlepsza kumpela?
Izzy:Saide...
Chef:Co z Saide utworzyły razem?
Izzy:NPDKŻ.
Chef:Czyli?
Izzy:To jest trzecie pytanie tak?
Chef:Nie!
Izzy:He he, zadałeś mi trzy!
Chef:Ugh! Niech Ci będzie, to było trzecie pytanie...
Izzy:Najlepsze przyjaciółki do końca życia.
Chef:Dobrze...(szuka czegoś po kieszeniach fartucha)Ej, kto zjadł moje ciastko?!
Izzy:Ja!Heh, już padło czwarte pytanie ^^.
Chef:Nie prawda!
Izzy:A,a,a!Prawda!
Chef:(westchnął)Ostatnie pytanie-Katie to ta chudsza czy grubsza?
Izzy:Chudsza.
Chef:Też się najesz, chociaż te pytania były nie takie jak powinny...Następny Trent!

Trent:O Haroldzie wiem sporo.
Chef:Zobaczymy.Jej dru...To znaczy jego drugie imię?
Trent:Doris.
Chef:W kim się kocha?
Trent:W LeShawnie.
Chef:Czego się boi?
Trent:Ninja.
Chef:Kogo nie lubi najbardziej z Totalnej Porażki?
Trent:Duncana.
Duncan:Wzajemnie.
Chef:Jakiego koloru ma pigamę?
Trent:Co to za pytanie?Nie wiem, będę strzelał, koloru żółtego...
Chef:Dobrze!
Trent:Wow!Dobrze strzeliłem?

Chef:Vanessa!
Vanessa:Hm?
Chef:A Ty co wiesz o LeShawnie?
Vanessa:Nic.
Chef:Zobaczymy jak odpowiesz...Jest w konflikcie z...?
Vanessa:Z Gwen?
Gwen:My się przyjaźnimy...
Chef:Co się dzieje gdy jej włosy zetchną się z wodą?
Vanessa:(Patrzy na Lindsay która coś jej mówi)Yyy...Ma popę?
Chef:Co to popa?
Lindsay:Szopa!
Chef:LeShawna na Wyspie dostawała romantyczne liściki.Od kogo?
Vanessa:Yyy...Od Karolda?
Chef:Od Karolda, czy Harolda?
Vanessa:Od Harolda, Harolda!!!
Chef:Dobrze...Czego się boi?
Vanessa:Nie wime.(patrzy na Lindsay)Pająków?
Chef:Tak!Ostatnie pytanie-w którym odcinku odpadła w trzecim sezonie?
Vanessa:W siódmym?
Chef:Nie!Ty nie dostaniesz jeśc!
Vanessa:Będę na diecie...

Chef:Teraz Courtney!
Courtney:Phy!Tylko trzy pytania...
Chef:Za kim Dj ciągle tęskni?
Courtney:Za mamą...
Chef:Co lubi najbardziej?
Courtney:Zwierzaki...
Chef:Boi się...?
Courtney:Węży!
Chef:Też sobie zjesz.
Courtney:Mam nadzieję że będzie coś pysznego...


Chef:Teraz ostatnia, Martha!
Martha:Nie wiem zbyt dużo o Owenie...
Chef:Co lubi robic najbardziej?
Martha:Jeśc?
Chef:Dobrze, ile ma piwniczek serów?
Martha:Pięc?
Chef:Źle!Jest Optymistą czy raczej pesymistą?
Marta:Optymistą
Chef:Yhym.Już wszyscy.A Ty z Vanessą się nie najecie...A teraz jazda na eliminacje!
W sali balowej.
Chef:Udział biorą tylko nowe osoby.
Jose:Oby to nie ja, oby to nie ja!Ja nie chcę odpaśc!
Chef:Ty nie Jose, masz pozłacany mikrofon!
Jose:Fajnie, nie Al?
Alejandro:Taaa....
Chef:Pozłacany mikrofon dostanie również Nicole.(puszcza do niej oczko)
Heather:Co?!(biją się)
Chef:Dostanie Jack.
Jack:Dziękuję.
Chef:I Martha.
Trent:Dzięki!
Martha:Ale przecież to ja dostałam...
Chef:Joan i Vanessa.
Joan i Vanessa:Łiiiii!!!!
Chef:A niedostanie...Rocky!
Cody:(uśmiecha się)
Rocky:Nie będę krzyczec bo jestem opanowana!!!
Chef:Ale przecież krzyczysz.
Rocky:Nie prawda!!!
Cody:Cześc Rocky!
Rocky:Wygraj tą kasę, to zrobimy siłownię w moim pokoju, okey?
Cody:Dobra...
Rocky:Cześc wszystkim!!!
Chef:Pożegnaliśmy dziś Rocky.A Wy nasi widzowie głosujcie kto ma wygrac 2-odcinkową nietykalnośc, czy ma wygrac Courtney, Martha, Vanessa, Cody czy Izzy? No i kto ma odpaśc:
-Heather
-Lindsay
-Duncana
-Trenta
-Izzy
-Jacka
-Jose
-Gwen
-Joan
-Bridgette

69 komentarzy:

  1. Niech wygra Cody a odpadnie Heather :))) Fajny odcinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aa bardzo mi się podoba!
    downiara
    totalporazka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odcinek. U mnie nowa notka na blogu gwiazdka-wtp.blog.onet.pl ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietykalność:Courtney,Odpadnie:Bridgette

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny odcinek!! Wow! Masz pomysły Zuzo :-) Ładne przeróbki.
    Niech wygra Izzy (była najbardziej podobna i wykazała się sprytem przy pytaniach ^^) a odpadnie.... Bridgette. Sama nie wiem czemu.
    Spóźnionych Wesołych Świąt!! :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech wygra Izzy a odpadnie Jose

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu kolejna notka gwiazdka-wtp.blog.onet.pl ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za rady. Oto nagroda 5 komci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nowa notka! Zapraszam na Hi-Ami-Yumi.blogspot.com :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Powrót i nowy odcinek : http://tptotalnaporazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. info:nowy konek na totalporazka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Mam nowego bloga. Chcesz zobaczyć? Oto adres slodka-tpwt.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny odcinek;p
    Może wpadniesz do mnie?
    Niedawno założyłam ....
    http://lola-total-drama-drama-drama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. SUPCIO BLOG!!! twoje opowiadania są super!! NOWA nota na wtp-i-my.blog.onet.pl ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. new notka na wtp-i-my.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do nagłówka to sama robiłam, chyba zrobię cennik ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te nagłówek robiłam w kilku programach... mogę Ci zrobić jakiś jak chcesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć. Masz super blog. Wpadnij czasami do mnie na wyspa-plan-trasa-porazka.blog.onet.pl
    Byłabym bardzo wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. odpowiadam na pytanko ;) : tak mozna zrobic 2 rysunki ale nie wiecej :) Pozdro PS: jaki przepiekny rysunek na blogu! Sama robilas?? :**

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. 1 etap na totalporazka.blog.onet.pl !

    OdpowiedzUsuń
  22. jesli chcesz sie dowuedzieć kogo przerabisz zajrzyj na pocztę ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. ZAPRASZAM!!! Na mój blog oczami-gwen.blog.onet.pl ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie pierwszy odc "Ninja z Totalnej porażki"!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aha...wiesz ja ją lubie tylko z charakteru a tak to jestem za D i C

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale musisz jeszcze powiedzieć w jakim kolorze i zapłacić 9 kom

    OdpowiedzUsuń
  27. Nagłówek już czeka na poczcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sorki, Zuza narazie nie szukam współautorki, ale dam znać

    OdpowiedzUsuń
  29. 3
    PS:Tu nadal ~Izzy

    OdpowiedzUsuń
  30. 20 [komcie za minikonek na total-drama-izzy.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  31. Info: U mnie new nocia...Konkurs !
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  32. Zuza, oczywiście że tak. Kiedy będzie 5 prac to podam wyniki, ale dam je za tydzień, żeby było więcej czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapraszam do udziału w konkursie na blogu: http://wyspa-plan-trasa-porazka.blog.onet.pl naprawdę warto;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Niech wygra Courtney a odpadnie ten cały Jose

    OdpowiedzUsuń
  35. Nietykalność:Courtney,Odpadnie:Jose

    OdpowiedzUsuń
  36. ja jestem kamil kmiolek nie odpadniesz ten jose courtney

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wygram ten bieganie stadionu nowej rudzie słupca courtney a paulina ogląda bajke nickelodeon

      Usuń
  37. co paulina ten tu robi prawda ale kamil jest bieganie stadionu

    OdpowiedzUsuń
  38. AHA BĘDZIE ZABAWA LALALALALA

    OdpowiedzUsuń
  39. COYOCIE UCZIEKAJ MI STĄD JUŻ

    OdpowiedzUsuń
  40. stuka młotek ale tu robi podwurko

    OdpowiedzUsuń
  41. widziałam co dam to znać podwurek ale flajda tak kamilku zapytam paulinki maciuszka

    OdpowiedzUsuń
  42. paulinko czy wiesz co mam tego że widział

    OdpowiedzUsuń
  43. ja jedze na rowerze

    OdpowiedzUsuń
  44. idę do kasi

    OdpowiedzUsuń
  45. barbara grochowska5 października 2014 15:52

    ale SZATAN SPIEGO RODEM

    OdpowiedzUsuń
  46. Wygrać cody odpaść heather

    OdpowiedzUsuń
  47. 20 year old Help Desk Operator Allene Babonau, hailing from Baie-Comeau enjoys watching movies like "Tale of Two Cities, A" and Parkour. Took a trip to Archaeological Sites of the Island of Meroe and drives a Ferrari 250 GT LWB California. zajrzyj tutaj

    OdpowiedzUsuń