poniedziałek, 7 marca 2011

11 odcinek Gwiazd Totalnej Porażki

Chris:I znów mnie widzicie.Cieszycie się, prawda?...Dobra, nieważne...Zapraszam na Gwiazdy Totalnej Porażki!


Chris: (przez megafon)To ja Chris!Może wy się cieszycie...Ale chyba nie...Chodźcie do sali balowej!
W sali balowej
Chris:No cześc!Rozpoczynamy eliminacje, w których będą brali udział Marni Piosenkarze.
Geoff:Nie, to oni mieli brac udział  w eliminacjach!
Chris:Wiem, wiem chciałem sprawdzic jak zaaregujecie ^^ .Dobra koniec tych żartów.
Duncan:Żartów,które w ogóle nas nie śmieszą...
Chris:Yyy...A kto nie dostanie pozłacanego mikrofonu, uda się limuzyny przegranych i nigdy tu nie wróci, NIGDY!Wiem tyle że dostanie go Alejandro.
Alejandro:Pierwszy!
Chris:Heather.
Heather: Co to jakiś wyścig...
Chris:A ostatniego dostaje...Owen z Tylerem mieli tyle samo głosów.Dlatego to ja zdecyduję.
Tyler:Ale to nie fair.
Chris:To mój program.A mam teraz taką zachciankę że odpadnie...Owen!
Owen:Ale...Ale ja nie mogłem wyleciec, jestem ulubieńcem widzów...(poszedł)
(Słychac trąbienie limuzyny)
Chris:(sarkazm)Szkoda że później nie przyjechałyście...
Courtney:Szkoda...
Bridgette:Tam było tak super...
Chris:Już się tak nie przechwalajcie...Wiecie?Wymyśliłem super zadanie.Potrzebuję sześciu ochotników.
Izzy:U-u-u!Ja, ja, ja, ja, ja!!!
Chris:Dooobrzeeee...Jeszcze pięciu.Czemu się nie zgłaszacie?...Chcecie żebym sam wybrał...Jak chcecie...Jeszcze Duncan, Heather, Cody, Gwen i Alejandro.A kto by się chciał zgłosic na takiego ważniejszego i zdobyłby nietykalnośc?Chodzi mi o dziewczynę.
Pozostałe dziewczyny:Ja!
Chris:Przypominam Bridgette, że Ty masz już nietyklanosc, która powoli Ci się kończy.Ja sam wybiorę...Może...Lindsay.Zgadzasz się?
Lindsay:tak.(śpiewa)Mam nietykalnośc, mam nietykalnośc.
Courtney:Phy!I tak mi  nie była potrzebna...
Chris:A teraz powiem o co chodzi w tym zadaniu.Nasi ochotnicy wcielą się w rolę stylistów Lindsay. A ona się zgodziła, więc Izzy, Duncan, Heather, Al i Gwen mogą Ci robic wszystko z włosami, Twoją twarzą, mogą wybrac Ci strój.A widzowie będą głosowac, dzięki komu najładniej wyglądasz.
Lindsay:Słuchajcie, nie chcę byc łysa...
Heather:Czyli możemy robic wszystko z jej włosami?


Garderoba zwierzeń
Heather:To przez nią byłam łysa!

Chris:Tak, a ta osoba która wygra większością głosów również wygra nietykalnośc. Możecie korzystac z tych rzeczy, które znajdziecie w pudłach:zmywalne farby do włosów, ciuchy, biżuterie, spinki, peruki itp.Kto chce pierwsze, może Ty Izzy.
Izzy:Izzy może byc pierwsza.Chodźmy Lindsay!
Lindsay:Już się boję...
Po paru minutach
Chris:No wychodźcie już!
Lindsay:Nie!
Izzy:Wyjdziesz albo...(slychac jakiś huk)
Lindsay:Ała!(wychodzi trzymając się za głowę)To bolało Izzy!

Wszyscy:(oprócz Izzy i Lindsay)Ha ha ha ha!!!
Courtney:Co ona z tobą zrobiła?
Izzy:Lubię kolorki!
Chris:Jakiego by tu słowa użyc...Orginalnie?Teraz Alejandro.
Po 10 minutach
(wyszedł Alejandro z Lindsay)

Lindsay:Ładnie prawda?
Tyler:Pięknie Lindsay!
Chris:No Alejandro muszę powiedziec że całkiem mi się podoba.
Cody:Niech zgadnę, Twojego dziadka, ojca, siostry, córka była stylistką.
Alejandro:Eee...

Garderoba zwierzeń
Alejandro:Skąd on wiedział?

Chris:Teraz Gwen.
Gwen:Mam pomysł.

Garderoba zwierzen
Gwen:Zrobię ją na gotkę, bo na kogo by innego.

(wyszły)

Chris:Spodziewałem się tego...
Gwen:Czego?
Chris:Że Lindsay będzie wyglądac podobnie do Ciebie.
Heather:Teraz ja chcę!
Chris:No to idź.
(weszły)
Lindsay:Heather, jeśli zrobisz coś z moimi włosami to...Nie ręczę za siebie!
Heather:Ja chcę się tylko zemścic!
Lindsay:Powiedziałam coś!
Heather:(wzieła nożyczki i ucieła jej trochę włosów)
Lindsay:Ty cenzura cenzura!Co ty sobie myślisz do cenzura?!
Heather:(sarkazm)Och...Przepraszam
Lindsay:Wychodzę!Nie wygrasz tego zadania!
Heather:Stój!
Lindsay:Nie!
(Wyszły)

Chris:Co to ma byc Heather nie umiesz ładniej?
Gwen:Co ona Ci zrobiła?
Lindsay:Chciała mi obciąc włosy.
Heather:Byś ślicznie wyglądała jako łysolka!
Chris:Pokłucicie się później, dobra?A teraz Duncan.
Courtney:Podejrzewam że zrobisz także kopię siebie...
Duncan:No jasne!
(weszli)
Duncan:(Szuka czegoś w pudłach)
Lindsay:co robisz?
Duncan:Wolisz perukę czy mam Ci pomalowac włosy?
Lindsay:Peruka.
Duncan:Jak chcesz.A mogę Ci przekuc nos i brew?
Lindsay:To chyba boli...
Duncan:Nie, ja sam mam percing, nie bolało mnie nic.
Lindsay:No to chcę, ale tylko kolczyk w brwi, zawsze taki chciałam miec...
(u pozostałych uczestników)
Chris:Co tak długo?Odcinek trwa 22 minuty.
(słychac krzyki Lindsay)
Tyler:Co on jej tam robi?
(wyszli)

Courtney:Lindsay, nic Ci nie jest?Coś Ci się stało?
Lindsay:Nie, Duncan mi przekuł brew.
Courtney:Pozwoliłaś mu?!
Lindsay:Zawsze chciałam miec kolczyk w brwi.
Chris:Teraz Cody!
(weszli)
Cody:Nie mam żadnego pomysłu Lindsay...
Lindsay:A może ja się pomaluję, wyczeszę i ubiorę?
Cody:No dobrze...Tylko postaraj się, proszę.
Lindsay:Spokojnie, dam sobie radę.
(wyszli)

Goeff:Wow, Lindsay, jak przepięknie wyglądasz...
Cody:Ja to jestem prawdziwym stylistą, nie Lindsay?
Lindsay:Ale wiesz przecież że ja...
Cody:(zakrywa jej usta ręką)
Chris:To już wszyscy.A udział w jutrzejszech eliminacjach biorą wszyscy z wyjątkiem Bridgette i Lindsay. Wy kochani widzowie głosujcie która Lindsay się wam podoba, czy Duncana, Alejandro, Cody'ego, Izzy, Gwen lub Heather.Głosujcie również kto ma odpaśc:
-Heather
-Alejandro
-Courtney
-Cody
-Duncan
-Izzy
-Tyler
-Trent
-Geoff
-Gwen


Sądzę że coraz lepiej mi te przeróbki wychodzą ^^
Używam innego programu...

22 komentarze:

  1. http://img203.imageshack.us/i/izzy14.jpg/
    To link do twojego avka.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :**
    Będziesz miała czas zapraszam do mnie na wtp-ptp-tpwt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrać powinien Alejandro, a wylecieć...um Geoff.
    I tak ja wszystkie filmiki oglądałam, ja nawet codziennie śledzę czy nie pojawi się jakiś trailer czy coś z nowych sezonem, albo z odcinkiem specjalnym. Oglądam też filmiki Christina Potenzy (ten co dubbinguje Chrisa w ang.wersji) on to jest dopiero wariat xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Alejando albo Cody innej opcji nie ma. Chodź nie chcę tego mówić powiem Alejandro, a co do odpadnięcia to Gwen! - odcinek fajny

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog:)
    downiara.
    totalporazka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. FAjne.......
    Zajrzysz do mnie?
    http://przygodyaragei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowy odcinek! Najbardziej mi się spodobała praca.......Duncana. A niech odpadnie Cody :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Najladniej wyszlo Gwen ... niech odpadnie Al ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też oglądałam, bo mnie zawsze ciekawość zżera xD Czasem też nie zrozumiem, ale mniej więcej wiem o co chodzi i wiem, że polacy dużo inaczej tłumaczą niż oryginały. Teraz nie mogę się doczekać odcinka specjalnego TDWT (na razie tego po ang.) co się z nimi stanie i jak dalej będzie wyglądała sytuacja (szczególnie DxC~DxG) i nie tylko. Czwarty sezon będzie miał 13 odcinków, ale to nawet dobrze, bo nie wytrzymałabym 26 bez starych postaci tylko nowe...które mi się wydają, że to będą jacyś krewni tych starych, bo porównując to każdy ma coś z kogoś

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrewanżowałam się. Ja też dałam cię do linków
    Pozdro;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na 6 odc. STP na i-love-total-drama.blog.onet.pl. Może cię zainteresuje ta informacja :-) Pozdrawiam najgorętsza fanka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygrać powienien...Duncan.Lindsay pasuje taki styl xDD
    A odpaść...hmm,trudny wybór.Niech odpadnie Cody ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygrać powinna Izzy x D
    A odpaść Tyler.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnego masz bloga;) Ja też dodam cię do linków.
    Notka też mi się spodobała ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodałam cię do linków na moim drugim blogu totalna-porazka-w-trasie-lindsay.blog.onet.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wreszcie dodalam 2 odcinek ;) Zapraszam :)) http://mojatotalnaporazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Już jest 1 odcinek Kino Totalnej Porażki
    wtp-ptp-tpwt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Niech odpadnie Tyler, a powinna wygrać Gwen, pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niech wygra Al, a odpadnie Tyler !


    Pozdrawiam ; **

    OdpowiedzUsuń
  20. Siemka!! Dodalam nowy odcinek!! http://mojatotalnaporazka.blogspot.com :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. NIECH ALEJĄDRO ODPADNIE! :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Wylecieć courtni a wygrać gwen

    OdpowiedzUsuń