poniedziałek, 28 lutego 2011

10 odcinek Gwiazd Totalnej Porażki

Sandra:Dzisiaj już ostatni dzień prowadzę program...A to i nawet dobrze, bo nie będę musiała użerac się z tymi bahorami.Ale będę tęsknic za swoim synkiem...No cóż, jakoś wytrzymyam...



Ranek 8:00
Sandra:Wstawac!Przyjdzcie tu za jakies 10 minut!

8:15
Heather:Yyyy...Dziwne, dałaś nam dłużej pospac...
Sandra:Dziś wieczorem odjeżdżam...Rozpoczynamy eliminację.Pozłacany mikrofon dostaje oczywiście Bridgette, Heather, Owen, Cody, Courtney, Trent, Duncan, Izzy, Alejandro, Gwen,  Geoff, Lindsay, ostatniego dostaje...Tyler!
Beth:Yyy...I tak mi się tu nudziło...Lindsay, wygraj to dla nas!
Lindsay:Na pewno wygram Beth.Będę tęsknic Beth!
Beth:Ja też!(wsiadła do limuzyny i odjechała)
Sandra:A wczorajsze zadanie wygrała...
Courtney:Courtney!
Sandra:Nie przerywaj mi!Dziękuję.Wygrała...Ugh!Nie chcę tego powiedziec...ale Courtney!
Courtney:Taaak!!!No ale wiecie, ja zawsze wygrywam.
Sandra:Kogo weźmiesz ze sobą do hotelu?
Courtney:Duncan, Ty zapewne nie chcesz jechac, więc...
Duncan:A skąd wiesz że nie chcę jechac?!
Courtney:A chcesz?
Duncan:...Nie.
Courtney:Dlatego biorę Bridgette.
Bridgette:Dzięki Court!
Sandra:Macie dzisiaj wolny dzień, idżcie do limuzyny ona was zawiezie do hotelu, do luksusów, do pysznego jedzenia, do masażów, do...
Heather:Robisz nam na złośc, prawda?!
Sandra:Nieee...No coś ty!
Izzy:Co dziś robimy?
Sandra:A może byśmy tak pojechali w trasę koncertową?Np do...Egiptu?
Alejandro:Przypomnę że już tam byliśmy w poprzednim sezonie...
Sandra:No chyba na serio tam nie polecimy.Wchodźcie do samolotu.
Wszyscy(oprócz Sandry)Po co?
Sandra:A widzicie gdzieś tu dekorację?Chyba nie,stażyści i mój synek muszą je zrobic.I koniec z tymi pytaniami!Wchodźcie!!!
W samolocie
Lindsay:Zawsze się zastanawiałam...Jeżeli Chef i Chris budzili nas tak wcześnie, no to i oni też musieli o tej samej porze co my wstac.To o której oni szli spac?
Cody:Oni zachowują się jak dzieci, a poza tym...O dostałem sms'a!Od...Sierry...(czyta)
Za parę minutek się zobaczymy mój ty kurczaczku...I mam nadzieję że za mną tęsknisz...
Ej, co ona mi tu napisała?Za pare minutek?
Geoff:Czyżby Sandra lub Chris, pozwolili wrócic jej do programu?!
Cody:Nie!!!Tylko nie to!
Geoff:Cicho!Ja tylko tak przypuszczam...

W hotelu u Bridgette i Courtney
Courtney:Ale tu jest super.
Bridgette:Najlepsze były chyba masaże, albo te pyszne śniadanie, albo...
Courtney:Albo zabiegi w spa...
Bridgette:I to się nazywa życie.
Courtney:Żal mi tych którzy się męczą z Sandrą.
Bridgette:Jeszcze raz wielkie dzięki że mnie zabrałaś ze sobą.
Courtney:Ty pewnie byś zrobiła to samo.

W samolocie
Sandra:Wysiadamy!


Bridgette:Yyy...Jak oni tak szybko zrobili piramidy i przywieźli piasek?
Sandra:Mój synek jest zdolny...
Bridgette:Ale co ma zdolnośc do tego?
Sandra:Nie ważne.Za chwilę zobaczycie uczestników, którzy odpadli,a wasze zada...
Cody:Tylko nie mów że oni tu wrócą...Proszę!!!!
Sandra:Nie, nie wrócą.
Cody:Dziękuję!!!
Sandra:A wasze zadanie będzie polegało na tym byście odgadli po sylwetce osoby kim ona jest, będzie owinięta w to co mumie.
Trent:I tylko dlatego "polecieliśmy"do "Egiptu"?
Sandra:Szczerze mówiąc, to tak...Będziecie działac drużynowo.Na początek Marni Piosenkarze.Chodź tu do nas...Kurcze, bym powiedziała imię...Poczekajcie na mnie...(weszła do jednej z piramid z kimś)Marni Piosenkarze kto to jest?

Gwen:No dobra, kto to może byc?
Cody:Ja chyba wiem...
Geoff:No to mów!
Cody:Sandra!To jest...Katie?
Sandra(odwija osobę)Nie to Sierra!
Sierra:(płacze)Jak mogłeś mnie nie rozpoznac?!
Cody:No bo...No wiesz, byłaś zawinięta w te bandaże, czy coś tam...
Sierra:Yhm...No dobrze Cody, Ty mój.(Całuje go)
Sandra:Beznadziejni Aktorzy teraz wy.Następna "mumia"!!!

Heather:Phy!To łatwe,po tym krągłościach myślę że to jest LeShawna.
Leshawna:(zdejmuje z siebie bandaże)O nie mała, zadarłaś z niewłaściwą osobą!(Biją się)
Sandra:Następna!Marni Piosenkarze, dacie sobie radę?
(Nigdzie nie mogłam znaleźć base czy czegoś tam Harolda ; D, więc nie ma jego zdjęcia)
Gwen:No raczej...
Duncan:To jest na pewno Harold!
Sandra:Dobrze!Następna "mumia"!!!Beznadziejni Aktorzy!Heather, LeShawna uspokujcie się!

Heather:To jest Dj!
Alejandro:Nie, to jest Justin!
Sandra:Dj czy Justin?
Heather:To jest Dj!Alejandro ślepy jesteś?Nie widzisz że jest umięśniony?
Alejandro:No a Justin, jaki jest?Taki jak Cody lub Noah?
Cody:Ej!
Sierra:Nie zadzieraj lepiej z nami!
Alejandro:Sandra, to jest Justin!
Heather:Co ty robisz?!
Sandra:Dobrze!To jest Justin!
Heather:Ugh!
Sandra:Następna mumia!!!Marni Piosenkarze, gotowi?

Marni Piosenkarze:To Saide!
Sandra:Dobrze!A nawet bardzo dobrze!
Lindsay:Łiii!!!!
Sandra:Jest 2:2-remis!Teraz coś dla was Beznadziejni aktorzy.
(Noah zdjęcia tylko z konturami również nie mogłam znaleźć )
Owen:Jeszcze rozpoznaję, to mój kumpel Noah!
Sandra:Znakomicie, jest 2:3 dla was!Następna!

Izzy:Izzy tu widzi...Zek'a
Sandra:Dobrze widzisz!Jest znów remis 3:3.Następna mumia!Dla was Beznadziejni Aktorzy.

Owen:Widzę tu jakiegoś faceta.
Tyler:Ja też tu widzę chłopaka.Sandra, to Alejandro!
Beznadziejni Aktorzy(oprócz Tylera):Co?!Nie?!
Sandra:Słowa się rzekły.Tyler, po pierwsze Alejandro jest tu znami...
Tyler:A no tak...Cześc Al!

Garderoba zwierzeń:
Alejandro:Co za matoł!



Sandra:A po drugie to nie facet, to jest Eva!
Eva(za jednym zamachem rozdziera z sebie bandaże)Wrr...Jak mogliście mnie pomylic  z facetem?!
Tyler:No..normalnie...
Eva:Czy ja ci wyglądam na faceta?!
Tyler:Yyy...Nie.
Sandra:Beznadziejni Aktorzy podziękujcie Tyler'owi, dzięki niemu przegraliście, wy weźmiecie udział w eliminacjach.Nasze "mumie" niech sobie już idą, wsiądźcie do limuzyny.A wy już nie wsiadajcie do samolotu idźcie do obiado-kolację i spac.(wszyscy oprócz Sandry poszli)

W stołówce
Gwen:Duncan, mogę się przysiąśc?

Garderoba zwierzeń:
Duncan:Co ona chce ode mnie?

Duncan:Jasne, siadaj.
Gwen:Pamiętasz?
Duncan:Co pamiętam.
Gwen:Szkołę.
Duncan:Tak.
Gwen:Najfajniej było chyba w gimnazjum.
Duncan:Czemu?
Gwen:Bo wtedy...no wiesz...my...
Duncan:To już przeszłośc.
Gwen:Acha.No...dobrze...(wstała i odeszła)
Trent:O co chodzi?
Duncan:Podsłuchiwałeś?
Trent:No przypadkiem usłuszałem...Powiesz mi?
Duncan:Nic takiego, chodziliśmy razem w gimnazjum.Interesujesz się nią, co?
Trent:No wiesz...Ja...
Sandra:Słuchajcie ludzie!Jadę z tąd, mam nadzieję że nie będziecie tęsknic...Bo ja na pewno nie.Chris będzie już od jutra prowadził program.A Courtney z Bridgette wrócą jutro rano, jakby co...Do widzenia wszystkim!


Głosujcie na:
-Alejandro
-Heather
-Owena
-Tyler'a

22 komentarze:

  1. nie wiem chyba Owen. Ta parka może coś zdziałać, a Tyler mnie rozśmiesza. Czyli Owen, ale nie wiem no.Asia127

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na odcinek. Podobały mi się mumie :-) Pozdrawiam! Ja zagłosuję na Owena

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się podoba ^^
    Ja głosuję na Heather !

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcinek jak zwykle super ! Świetny pomysł na zadanie ^^ Ja głosuje jak większość narodów czyli na Owena xDD
    Info; U mnie nowy odcinek Total drama on the Moon ! ^^
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. glosuje na Ala!! Wpadnij kiedys na moja stronke ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Głos na Tyler'a

    OdpowiedzUsuń
  7. na blogu total-drama-izzy wygrywasz 6 kom i avka,którego przyślę ci pocztą.

    OdpowiedzUsuń
  8. dzieks zuzka ze dodalas mnie do swoich blogòw!!! Pozdrawiam!!! PS: swietne opowiadania ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Głosik na Tylera.
    Duncan przy tym filmiku CD kompletnie obniża u mnie loty. I też się zgadzam, że Klementyna Umer świetnie ją dubbinguje, jej głos jest idealnie dopasowany do Courtney

    OdpowiedzUsuń
  10. No, ale ciekawiej było by na odwrót xD

    OdpowiedzUsuń
  11. napisalam nowy odcinek ;))
    http://mojatotalnaporazka.blogspot.com :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja wyobrażam jak Sierra pędzi na wózku,bo chce dorwać Courtney xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, tak wiem. To nie tylko z totalnej porażki w ogóle to z każdej kreskóweczki można coś takiego znaleźć. Oglądasz, może South Park ?(wiem, że to od 18, ale tak się pytam)

    OdpowiedzUsuń
  14. Leci nadal tylko, że po nocach. Ja się tak uzależniłam gdzieś od października od South Park, że prawie wszystkie odcinki udało mi się obejrzeć xD A było 14 sezonów to wiesz...a teraz w kwietniu wyjdzie 15 ^^ Najbardziej lubię Wendy, bo chodzi ze Stanem chociaż wolałabym z Cartmanem przez jeden odcinek, a potem kilka innych :D Ja tam jestem szalona i lubię takie głupoty. Polecam Ci odcinek 8 z sezonu 4 http://southpark.info.pl/?p=464
    Tylko uwaga, bo trzeba czytać. Jak będziesz miała czas czy coś to sobie obejrzyj, bo polecam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. No co ty nie wszystkie xD Tam jest ponad 1400 coś odcinków. Gdzieś z 800 może widziałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas w Polsce jak zawsze na początku września wcześniej nigdy nie wyemitują

    OdpowiedzUsuń
  17. Głos na Tyler'a

    OdpowiedzUsuń