niedziela, 6 lutego 2011

8 odcinek Gwiazd Totalnej Porażki

Chef:Powiem wam coś...Yyy...Nie wiem gdzie jest Chris...Nic mi nie mówił...Ale ja się nim nie przejmuję!Nie martwię się o niego!Ale nie mam zamiaru prowadzi tego show!Ugh!Moja mamusia będzie musiała poprowadzic dzisiejszy,mam nadzieję że tylko DZISIEJSZY odcinek, a ja idę szukac Chrisa.(Myśli)Nawet nie mam do niego telefonu komórki!Nie mam czasu!Idę!(poszedł)A i jeszcze coś!(wrócił się)Zapraszam na Gwiazdy Totalnej Porażki!


                        Ranek 4:00
Sandra:(Przez megafon)Wstawac spiochy!Już dawno powinniście stac  na nogach!Za równiutkie 5 minut w sali balowej.Szybko!
                        Godz. 4:04
Sandra:No, widzę że się mnie boicie...
Goeff:Gdzie jest Chris?
LeShawna:Gdzie jest Chef?
Sanrda:Mój syneczek musi szukac tego *Cenzura*!
Heather:Czemu zaraz *Cenzura*?
Sandra:On wykorzystuje mojego synalka...Koniec tego gadania.Rozpoczynamy eliminacje a ten kto nie dostanie pozłacanego mikrofonu, uda się do limuzyny przegranych, i nigdy już nie wróci.NIGDY!!!Producenci mi to kazali powiedziec...A pozłacany mikrofon dostaje...Owen,Courtney,Goeff,Trent...Duncan,Bridgette,Izzy,Dj...Cody, Heather,Gwen,Beth...a ostatniego dostaje...Alejandro.Justin, wylatujesz!
Justin:Co?!Dlaczego ja?!
Sandra:A z kąd ja mam wiedziec?!
Justin:No, mam nadzieję ze będziecie za mną tęsknic,myślę o tobie Lindsay.
Lindsay:Już mnie nie interesujesz...
Justin:A ty Beth?
Beth:Szczerze?
Justin;(kiwa głową na tak)
Beth:...Nie.
Justin:Courtney?
Courtney:Niby czemu ja?!
Justin:A nie pamiętasz co było na planie?
Courtney:Robiłam to tylko dla tego byś na mnie nie zagłosował, ale zrobił to za ciebie...Duncan.(patrzy na niego wściekła)
Duncan:Byłaś troooszeczkę wkurzająca...
Courtney:Nie prawda!
Duncan:Nie kłócmy się ok?
Sandra:Idźcie na śniadanie.
Dj:Ale jakie śniadanie?
Sandra:Jak to jakie...
Owen:Przecież Chefa nie ma.
Sandra:No to musicie zadowolic się tym co jest.
Tayler:Ale już nic nie ma.
Sandra:No właśnie ^^.
            Po "śniadaniu"
Sandra:Przechodzimy do dzisiejszego zadania.Wiecie kim była Sindy?Gwiazda lat 50?Otóż Sindy to ja!!!Nie cieszecie się że możecie mnie zobaczyc?!
Bridgette:Kim była ta cała Sindy?
Sandra:To była moja ksywka, Elvis mi ją dał...(rozmyśliła się)
Courtney:No i co z związku z tym?
Sandra:Znam się na gwiazdorstwie, ale najlepiej na aktorstwie, i to całkiem sporo.A dzisiejsze zadanie będzie polegało na tym by tak jak ja odegrac jakiś fragment mojej roli z filmu "Róża"...Albo upodobnic się do niej!Ale fajnie wymyśliłam zadanie na poczekaniu.Powiem wam jak wyglądała ta postac którą grałam.
Duncan:Yyy...Chłopaki też mają się przebierac?
Sandra:A chcecie?
Chłopaki(oprócz Owena):Nie!!!
Sandra:Owen, chcesz?
Owen:A mogę?
Sandra:Yyy...No dobrze, możesz.No to chłopaki oprócz Owena wezmą udział w eliminacjach!
Chłopaki:Co?!Czemu?!
Sandra:Ja tu ustalam zasady!Upodobnic się do niej musicie tylko z twarzy, Kornelia,bo taką postac grałam, miała śliczne, blond włosy, mocny makijaż, ach...Jak ja lubiłam byc aktorką...
Bridgette:Ale przecież ja i Lindsay, mamy już blond włosy.
Lindsay:No właśnie i to nie farbowane.
Owen:(odkalsznął)Ja też!
Sandra:Idźcie, do stylistek, one was umalują, pomalują włosy,później możecie to zmyc, no chyba że się wam spodoba, a która dziewczyna lub Owen będzie najlepiej wyglądac wygra nietykalnośc podczas czterech eliminacji.
Dziewczyny i Owen:Ja to wygram!Co?!Ja!
Sandra:No to idźcie!
                        Po jakiejś godzinie.
Sandra:(przez megafon)Jako pierwsza niech wyjdzie Izzy.

Izzy:Blond mi nie zbyt pasuje...
Sandra:Hmm...(coś pisze w notesie)Następna!Beth!

Beth:Mi się podoba!
Sandra:Owen!Zapraszam!

Owen:Dziwni są ci stylisci pomalowali mi włosy chociaż mam już blond, ale fajny makijaż, nie?
Sandra:(sarkazmem)śliczny...Courtney, chodź tu!

Courtney:Makijaż spoko, ale kolor włosów, fuj!Wogule mi nie pasuje!
Sandra:A co mnie to obchodzi?!Lindsay!

Lindsay:I jak?
Sandra:Yyyy...Tak jak zawsze?Następna będzie Heather!

Heather:Ble,ble,ble,ble i jeszcze raz ble!Wyglądam lepiej jako brunetka...
Sandra:Gwen!Chodź do nas!

                        Garderoba zwierzeń:
Heather:Przynajmiej się pośmieję!

Sandra:Gwen!!!



Gwen:Proszę, nie patrzcie na mnie!
Wszyscy(oprócz Gwen ; D)Ha,ha ha ha ha ha ha!!!
Gwen:Ugh!Idę z tąd nara!
Trent:Gwen czekaj!
Sandra:Bridgette!

Bridgette:Makijaż jest bardzo ładny.
Sandra:To już wszyscy.A co mi tam macie czas wolny.
Wszyscy:Juhu!
Sandra:Jutro eliminacje!Pa!




Głosujcie na:
-Dj'a
-Duncana
-Geoffa
-Cody'ego
-Alejandro
-Trenta

Głosujcie również która dziewczyna, lub Owen x D powinna wygrac, tylko ta, która się Wam naprawdę podoba, a nie ta którą lubicie...
Pa ; ]

16 komentarzy:

  1. Owen z tymi rzęsami...buhahaha! Najładniej wygląda Bridgette. A z chłopaków niech odpadnie...może DJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech już bd ten DJ bo nie mam pomysłu. Jeśli chodzi o dziewczyny to Izzy i Bridgette, ale tak szczerze do Izzy nie pasuje blond więc Bridgette.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez tak sądze,że najładniej Bringette ;) i Owen hehxD

    Ola;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm... niech będzie DJ. Najlepiej wyszła Heather. Pasuję jej ten blond. Ciekawe jakby Chris wyglądał w takim makijażu xXD

    Kesha222

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos na DJ'a.Najładniej wyszła Bridgette.I oczywiście bardzo podoba mi się ten odcinek zresztą jak wszystkie.Czekam na kolejny.
    Patka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też na DJa. Powinnaś bardziej postarać się z tym makijażem. Najładniej wyszła chyba.... Heather. Do żadnej nie pasuje blond (oprócz tych które miały już od dawna taki kolor)

    najgorętsza fanka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się zdaje że najładniej wyszła Beth, bardzo mi się podoba ;)))))))))))
    A niech odpadnie Trent!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na i-love-total-drama.blog.onet.pl - kolejna część opowiadana STP. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Konkurs na www.totalna-porazka-w-polsce.blog.onet.pl
    zapraszam
    kesha222

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy odcinek CTP już na www.totalna-porazka-w-polsce.blog.onet.pl
    Zapraszam :)
    PS. Tuż pod charakterystyką :):)
    Kesha222

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem, że lubisz moje wypocinki więc... zapraszam na www.milosci-nie-mow-nie.blog.onet.pl
    kesha222

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy wpis w pamiętniku na www.swiat-wedlug-heather.blog.onet.pl
    Także jeśli lubisz jak ktoś sam wymyśla piosenki to zapraszam na www.moje-piosenki-o-niczym.blog.onet.pl - znam autorkę tego bloga i nikomu nie życzę, aby ktoś tyle przeżył co ona...

    OdpowiedzUsuń
  13. Najładniej Bridgette, a niech odpadnie...Dj.
    Nie lubię gościa ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak Zuza. Można przerobić dana postać na wampa :)
    Można także zrobić obrazek i napisać opowiadanie hehe
    I oto w tym biega. Wampy górą xXD

    OdpowiedzUsuń