piątek, 18 lutego 2011

9 odcinek Gwiazd Totalnej Porażki

Ranek 9:00
Sandra:(przez megafon)Wstawac!To że trochę zaspałam, nie znaczy że mozecie robic tylko co sobie chcecie!Za 5 minut do sali balowej!!!
9:05 Eliminacje
Sandra:W poprzednim odcinku, dziewczęta...
Owen:(odkalsznął)
Sandra:Dziewczęta i Owen.Pasuje?!
Owen:Tak.
Sandra:W poprzednim odcinku dziewczęta i Owen, upodobniali się do "Kornelii."A nagrodą była nietykalnosc podczas czterech eliminacji.
Beth:W tej eliminacji tez?
Sandra:A jesteś chłopakiem?Chyba nie...A wygrała to Bridgette.Miałaś najwięcej głosów.Heather miała o parę mniej od Ciebie...
Bridgette:Super!
Sandra:W tej eliminacji jak mówiłam biorą udział TYLKO chłopcy, więc twoja nietykalnośc przez cztery odcinki Bridgette teraz cię jeszcze nie dotyczy,dopiero od tych eliminacji co będą zaraz.Nie chce mi się gadac tych głupot.Pozłacanego mikrofonu nie dostaje Dj.
Dj:Ja?
Sandra:Tak.
Dj:Ale fajnie!
Sandra:Fajnie?
Dj:Jadę do ciebie mamo!!!(pobiegł do limuzyny.)
Sandra:Owen, to cię ucieszy.Śniadanie!
Owen:Dziękuję,dziękuję,dziękuję,dziękuję,dziękuję,dziękuję,dziękuję!!!

Po śniadaniu.

Sandra:Dzisiejsze zadanie,również będzie dla dziewczyn
Dziewczyny:Ej!
Sandra:Spodoba się wam.Chłopcy mają dzień wolny.
Chłopaki:Tak!
Courtney:Ale to nie jest fair.
Sandra:Nigdy nie miałam córki...A Wy chłopcy nigdzie nie idziecie!Dziewczyny, wasze zadanie będzie polegało na tym by pójśc do przebieralni, będzie tam mase ciuchów, możecie się przebrac w co tylko chcecie, a tym razem osoba która wygra może zabrac wybraną osobę do hotelu na jeden dzien i ominie ich wyzwanie.A i wszyscy oprócz Bridgette bierzecie udział w eliminacjacjach.
Courtney:Ja to...
Wszyscy(oprócz jej):Wygram.
Gwen:Cały czas to powtarzasz, a wygrałaś zaledwie kilka razy...
Courtney:Mam obozowe doświadczenie.
Gwen:A co ma te Twoje obozowe doświadczenie z tym całym pokazem mody.
Courtney:...Dużo!

Garderoba zwierzeń:
Gwen:Ta Courtney już mnie wkurza!!!
Courtney:Sami dobrze wiecie że ja to wygram...


Sandra:Już?Pogadaliście sobie?Tak?To się cieszę, może przejdziemy do zadania?Kto chce zacząc?
Izzy:Ja!Ja!Ja!
Sandra:Dooooobraaaa.Zaczyna Izzy.Masz 10 minut na przebranie się.Wszystkie już wejdźcie do garderoby
Po 10 minutach.

Izzy:Juuuchuuu!!!Świetnie wyglądam nie?Uwielbiam te kolory są takie kolorowe, jak moja wyobraźnia, ten strój bardzo dużo o mnie mówi, jaka jestem!A co wy na to?!

Sandra:Yyy...Tak...Teraz ty wejdź Gwen.
Gwen:To jest  mój styl!A nie jakiejś blondyny.

Sandra:Chodź do nas Courtney!
Courtney:Mi się podoba.

Sandra:Bridgette!!!
Bridgette:Mało macie tu ciuchów...Ale ładnie wyglądam?

Geoff:Ślicznie...
Sandra:Lindsay zapraszamy!

Lindsay:Łiiii!!!Ale cudownie wyglądam^^!

Garderoba zwierzeń:
Lindsay:Coś czuję że wygram...

Sandra:Jeszcze Heather!
Heather:Naprawdę macie fajne tu ciuchy.

Gwen:Hmmm...Ciekawe skąd masz takie długie włosy...Peruka?
Heather:Może...
Sandra:To już chyba wszystkie.
Beth:A ja?!
Sandra:Aaaa...No...to chodź!

Sandra:Eeee...Masz taki sam kolor spodni, podobny kolor bluzki, no ale chociaż zdjełaś okulary...Możecie iśc się przebrac!
Po 15 minutach.
Sandra:Jeszcze raz przypominam, że wygraną jest wycieczka dla dwóch osób do hotelu.A teraz jak mój syneczek zaraz wróci dostaniecie obiad.
Owen:To mój szczęśliwy dzień!
Po obiedzie.
Sandra:Chciałabym wam powiedziec ze macie czas wolny.Tylko idźcie do swoich kawalerek byscie nie pobrudzili basenu czy czegoś innego, bo mój synek będzie musiał po was sprzątac!
Cody:To ciekawe czemu jest taki syf w kawalerkach?
Sandra:Niech cię to nie obchodzi!!!Jazda do nich!

W kawalerce Bridgette i Courtney.
Courtney:Kogo byś wzieła jak byś wygrała?
Bridgette:Ciebie albo Geoff'a.Ale chyba ciebie, nie chcę stracic zabiegów w Spa, na obciskiwanie się z Geoff'em...

Garderoba zwierzeń:
Gwen:Muszę popsuc w związku Courtney i Duncana.Wezmę go ze sobą do hotelu...Tylko...muszę to wygrac...Głosujcie na mnie bym wygrała!!!Proszę!


Sandra:Głosujcie na wszystkich z wyjątkiem Bridgette. Na wszytskich czyli:
-Owena
-Lindsay
-Beth
-Courtney
-Duncana
-Trenta
-Gwen
-Geoff'a
-Alejandra
-Cody'ego
-Tayler'a
-Izzy
-Heather
Głosujcie również która dziewczyna powinna wygrac to zadanie i pojechac z wybraną przez nią osobą do hotelu.Pa,pa!




Aaa!!!Chyba się zabiję!(nie bierzcie tego do siebie ; D )Muszę popracowac nad fruzurami, nie wychodzą mi  ;( !
Ufff...Dobra uspokoiłam się... ; D
A Beth nie mogłam ładniej zrobić, nie dało rady x D

17 komentarzy:

  1. Proszę bardzo... Najlepiej wyszła Courtney, a najgorzej Beth... Jej to nic nie pomoże xXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. super szablon. Podoba mi się koffana xXD
    Nagłówek też jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beth papa. Najlepiej Heather i Courtney. Jednk Courtney.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najładniej wyszła Gwen, po prostu ślicznie ^^
    A niech odpanie...Beth.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok dziękuje też ciebie z miłą
    chęcią dodam do linek ^^
    jeśli będziesz potrzebowała
    coś zamówić zapraszam
    ponownie ^^ http://secret-and-crazy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepiej moim zdaniem wyszła Courtney, a najgorzej Beth i dlatego to ona powinna odpaść.
    Patka

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinna odpaść Beth , a najlepiej wyszła Courtney :) zapraszam na courtneysx3.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Najładniej wyszła Lindsay bo bardzo ładnie dobrała ciuchy.Oczywiście moim zdaniem.Powina wypaść Beth była
    najbrzydsza.Prawie to samo ubrała i nie pasują jej kitki.
    Courtney-*__* z http://seria-totalnej-porazki.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. już są eliminacje oraz 3 odcinek CTP na www.totalna-porazka-w-polsce. Zapraszam.
    Kesha222

    OdpowiedzUsuń
  10. Gwen powinna wygrac

    OdpowiedzUsuń
  11. a niech odpadnie Courtney

    OdpowiedzUsuń
  12. No, nie wychodzą ci fryzury, popracuj trochę nad nimi :-) Dla mnie najładniej wyszła Courtney, spodobała mi się ta sukienka a niech odpadnie Beth.
    pozdrawia najgorętsza fanka :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie najładniej Courtney, chociaż nie lubię różu, a najgorzej Beth i to ona powinna odpaść także według mnie. Co do fryzur to nie jest najgorzej;) Aha i zapraszam do mnie na bloga na notkę niespodziankę. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Gwen najładniej!!!
    Courtney brzydko wyszła!!!
    Ale za to Gwen naładniej!!!
    A niech odpadnie Courtney!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gwen naj...
    Odpaść powinien Alejandro.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie nowa część opowiadania, jeżeli chcesz to wpadnij.
    Patka

    OdpowiedzUsuń
  17. Gwen najładniej wyszła.A odpada...Beth. Pozdrawiam ~Izzy

    OdpowiedzUsuń