poniedziałek, 20 lutego 2012

Hej ; ))

Hej Wam..
Chciałam Wam tylko napisać, że to już koniec..
Koniec z Totalną Porażką..
Przepraszam też Was za to że nie napisałam nic że kończę już z tym..
Po prostu..
Coś się kończy a coś się zaczyna..
Znudziła mi się już Totalna Porażka..
Ale ZAWSZE gdy widzę że na cartoon network leci Wyspa totalnej porażki, czy Plan, albo totalna porażka w trasie, to i tak ZAWSZE oglądam ;))

Teraz zaczełam prowadzić nowego bloga ;) O wszystkim xd   http://wszystko-i-nicxd.blogspot.com/

Jeżeli macie ochotę to zajżyjcie ;D  
Nadal piszcie mi o o nowych odcinkach, czy też postach jakie będziecie pisać na Waszych blogach, oczywiście będę komentować.!

Bloga nie usuwam..
Może powrócę ; x

3 komentarze:

  1. MAM WIADOMOSC już od 8 marca 2012 będzie nowy sezon 4 lecz pszykra wiadomosc nie będzie już tycz samych obozowiczów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, a już się martwiłam o Zuzę :) szkoda, że kończysz, ale... cóż. Tak to już jest. Fajnie, że nie planujesz go usunąć :D Więc... szczęścia w blogowaniu ^^ : **

    OdpowiedzUsuń